Sinds vorige week weten wij een tweede dochter krijgen. De eerste naam zijn we uit (Nova) maar de tweede naam is lastiger. Ik ga voor optie 1 en vriendlief voor optie 2. Welke combinatie vinden jullie mooier? Of hebben jullie eventueel nog suggesties?
Ik zou zeggen dat het geen kwestie is van of/of, maar samen iets bedenken waarover jr het eens bent. En anders gewoon geen tweede naam.
Ik weet zeker dat we er wel uit komen hoor. Ik vind Nova Carice ook mooi en vriendlief Nova Phileine ook. We hebben deze namen samen op ons lijstje gezet. Maar we hebben allebei een andere favoriet. Ik ben benieuwd naar jullie mening.
Nova Carice vind ik het mooist. Ik vind de drie lettergrepen van Phileine wat te veel dus No-va Ca-rice mooier dan No-va Phi-lei-ne Is Nova Philou misschien een optie?
De meeste mensen vinden Phileine het leukst net als ik. Vriendlief legt de uiteindelijke keuze bij mij neer dus ik denk dat we daarvoor gaan.
Prachtige namen!! (De eerste zat ook al in onze gedachten voor als we weer een meisje zouden mogen krijgen in de toekomst hihi...ook een beetje vanwege de betekenis. Dus ik ben fan!) Vind beide combi's mooi, dus kan niet kiezen