Toevallig heb ik deze net live gezien denk niet dat ie op de fiets kan, vond hem vrij kolossaal eigenlijk.
Ik heb totaal geen verstand van buggy's achterop de fiets te plaatsen, maar zal dat met deze buggy gaan denken jullie? In mijn vorige topic kreeg ik vrijwel geen reacties dus probeer het even zo.
Dat denk ik wel, het ziet eruit als een hele normale paraplubuggy. Je hebt er wel zo'n metalen rekje voor nodig, heb je die?
Ik had een buggy van chico en een buggydrager en dat ging. Je moet even op het gewicht van de buggy letten en even kijken tot welk gewicht de drager kan hebben. Als ik het zo zie lijkt het mee een redelijk standaard buggy, dus volgens mij kan het wel.
Ik zie dus op verschillende sites een gewicht staan, bij de ene 6 kilo en bij een andere site 9 kilo, het is geen buggy die je zo kan bekijken in de winkel althans niet bij babypark, prenatal ect. Ik heb de klantenservice gebeld van een site en die weten ook niet of die achterop een fiets kan? Hun denken dat die er wel erg groot voor is?
Dit is de link naar de site, dan kan je de afbeelding groter zien Hello Kitty buggy (gratis verzending) - Ikbenzomooi.nl
Ik heb een Chico buggy, en dacht dat deze er ook op kon, maar mooi niet.....heb een andere buggy erbij moeten kopen voor als ik dus de stad in ga. (Goedkoop flut ding van de kruidvat genomen ) De buggy was toch net te zwaar, waardoor hij ging "hangen".
Ik denk dat ik maar gewoon voor een saaie zwarte buggy ga, dan kunnen ze me in de winkel wel met zekerheid zeggen of die voor de fiets geschikt is.