Elk jaar met Moederdag denk ik aan jullie.... En word je doodgegooid met reclames, winkels, overal Moederdag... Voor jullie een mooi gedicht...
Dank je wel. Echt een lief gebaar. Ik noem mezelf een moeder zonder kind. Denk dat dit gevoel herkenbaar is voor velen hier.
Ook ik wil alle vrouwen die nog wachten tot hun droom uitkomt, veel sterkte wensen. Weet dat er op Moederdag ook aan jullie gedacht wordt en dat er meegeleefd wordt.
Moederdag een dag dat je je (schoon) moeder in t zonnetje wil zetten maar zelf liever in bed blijft..
Dat gedicht is prachtig, ik heb hem in de mmm vaak gelezen. Dat rotgevoel met Moederdag, dikke knuffel voor alle wensmoeders. ❤️ Vandaag is een ontzettende rotdag voor jullie...
❤ voor alle mama' s die dit een heel dubbele dag vinden...omdat je graag mama wil zijn, of omdat je eigen moeder er niet meer is❤
Het is helaas zo oneerlijk verdeeld. Ik hoop dat jullie deze dag toch nog een beetje genieten van het lekkere weer en hoop blijven houden, het is jullie enorm gegund! Zelf vind ik moederdag niet leuk omdat ik zo'n moeder heb die beter geen kinderen had kunnen krijgen. Ontzettend oneerlijk.
Wat een mooi gedicht! Het moederschap is niet vanzelfsprekend, daar zal ik vandaag aan denken. ik wens jullie allemaal een heleboel geluk toe, dat dat de pijn maar mag verzachten