Baby jeukend oortje

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door ikkie97, 7 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.905
    3.933
    113
    Mijn dochtertje heeft af en toe jeuk aan haar ene oortje. Er is verder niet echt wat aan te zien, maar ze grijpt soms naar haar oortje en als ze in de wipstoel zit dan draait ze haar hoofdje zodat ze met dat oortje langs de stoel schuurt.
    Heel af en toe heeft ze wat oorsmeer, maar dat is echt maar een klein beetje. Ook zitten er af en toe wat schilfertjes in de oorschelp, die haal ik dan weg met een wattenstaafje met wat olie.

Iemand een idee wat dit kan zijn? Of wat ik er verder aan kan doen?

2. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    Mijn zoontje had/heeft dit ook.. ben er voor bij de huisarts geweest, die kon niets vinden..
    Nu hij groter wordt heeft hij er nog steeds last van maar vooral als hij moe is, dan wordt zijn oortje rood en dan gaat hij wrijven en krabbelen.
    De huisarts gaf toendertijd aan dat je met een beetje olie in het oortje eventueel oorsmeer los kan laten komen, maar als je het niet vertrouwd zou ik even langs de huisarts gaan, dan weet je zeker dat het niets is!

3. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.173
    35.838
    113
    Het kan ook gewoon vermoeid zijn, sommige kindjes grijpen naar hun oortjes als ze vermoeid raken. De oudste en jongste doen (en deden) dat hier ook.

4. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

12 mei 2012
    3.340
    4
    38
    Rotterdam
    Mijn dochtertje heeft dat ook, een beethe baby olie helpt veel. Ook gaat ze aan der oortjes zitten als ze slaap heeft

Deel Deze Pagina