Vanwege een onregelmatige cyclus ben ik uitgegaan van een NOD op 18 aug, dus vandaag. Ik heb dan ook vandaag voor het eerst getest en daar kwam dit uit? Zien jullie hier ook wat in???? View attachment 95174
ik geloof ook dat ik tweede steepje zie.. misschien nog foto van dichterbij? Met 2 dagen nog eens testen en hopen dat ie donkerder is geworden!! Duimen draaien
Ik lijk een 2e streepje te zien, maar de foto is iets te veraf. en heb nog wel mijn bril op mijn neus staan.
Ik zie duidelijk een streepje maar kan niet zien hoe breed de tweede streep is. Een foto van dichterbij zou idd beter zijn!
lijkt mij positief hoor! Hij is veel duidelijker dan mijn eerste test en kijk maar naar mijn banner! Ik zou gewoon overmorgen weer testen dan moet ie donkerder zijn.
Dank jullie wel voor het (turen) kijken.....lief Morgen nog maar eens een testje doen, vind het zo spannend Ik hou jullie op de hoogte.
Ja, ik ga morgen weer testen! Ik ben zo benieuwd of hij morgen weer licht posi aangeeft. Ik heb namelijk vorige maand een keer posi getest en daarna nega. Dat was wel heel jammer. Ook heb ik de digital test van cb liggen, maar die wil ik pas doen als ik weer heb getest of is het verstandig om daar nog langer mee te wachten.
Die digitale kun je beter even mee wachten tot het streepje wat duidelijker is. Anders geeft hij straks onterecht negatief aan. Zonde van je geld.