zou de bevalling dan toch doorzetten?

Discussie in 'De bevalling' gestart door jesje1982, 8 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    hoi meiden, even een vraagje: ben morgen 38 weken zwanger en het rommelt al een paar dagen. nu heb ik sinds vanmiddag een soort van menstruatiepijn, vooral in mijn rug en dat trekt naar mijn buik. vooral steken. nu heb ik de afgelopen 2 uur ook wat harde buiken gehad, maar nog heel onregelmatig, maar ze beginnen wel een beetje pijnlijk te worden. de rug en buikpijn wordt ook iets meer. zou dit het begin kunnen zijn?

ik ga zo even douchen en als het dan nog is toch maar even de verloskundige bellen voor de zekerheid. bij mijn oudste heb ik van de eerste paar cm namelijk niks gevoeld...

dus wie had dit ook en zette het toen door naar echte weeën?

2. neus

neus Actief lid

28 mrt 2007
    395
    0
    0
    leerkracht bao
    Spannend voor je. Ik kan je niet echt verder helpen , want werd bij de 1e twee bevallingen 's nachts wakker met weeën die echt duidelijk weeën waren, kort op elkaar. Als het wel doorzet, succes!!

3. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Zo begon het bij mij ook.. Had niet eens door dat het begonnen was toen..

4. Sannebc

Sannebc Niet meer actief

Ik ben van mijn laatste zonder inleiding bevallen (de andere 4 zijn ingeleid) en wist dus echt niet wat ik moest verwachten.
    's Ochtends was het begonnen met rommelen, maar dat zakte al snel af. Toch is dat 's avonds laat weer verder gegaan.
    Omdat ik dacht dat het nog veeel erger moest worden (vergelijkbaar met de inleidingsweeen) heb ik na een tijdje de vk gebeld. Ik wilde weten waar ik aan toe was.
    Toen ze om half 2 in de nacht ging toucheren bleek ik 7 cm te hebben.....
    Om 2 uur zei ze dat ik toch echt m'n bed op moest gaan en om 7 over 2 was onze zoon er!

5. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    Nou het is toch weer afgezakt hier:( toch maar weer verder afwachten tot het eens doorzet...

6. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    En hoe gaat het vandaag??

Ik weet nog dat ik de dag voor de bevalling ook zo aan het rommelen was en dacht nog heel stoer: "oh als dit het is dan trek ik dat makkelijk". Middernacht schrok ik wakker met overduidelijke weeën. Ondanks dat het de 1e was had ik echt heel bewust door wat er gebeurde.

Dus in principe 1 dag aangerommeld voor het echt doorzette.

Succes meis, je kan het!!!

7. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    nee helaas niks door gezet. heb alleen hele erge last van mijn darmen gehad vannacht, heb de halve nacht op de wc gezeten, nu rommelen ze nog....heb nu alleen nog wat last van mijn rug en verder niks. mijn zus zegt dat last hebben van je darmen ook een voorteken kan zijn, maar ik weet dat niet. ze denkt ook dat het echt niet lang meer kan duren, ze heeft zelf 4 kindjes dus heeft wel veel ervaring natuurlijk, maar ik geloof er niet zo meer in eigenlijk...

8. lenatje

lenatje Actief lid

9 nov 2008
    364
    0
    16
    Hoe gaat het vandaag met je?

9. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    nou had heel de dag nergens last van, dus wat gepoetst vandaag en naar de bouwmarkt geweest en toen we een uurtje thuis waren begon het weer te rommelen. is nu nog bezig, maar ik ga er maar vanuit dat het weer niet door zal zetten.

10. lenatje

lenatje Actief lid

9 nov 2008
    364
    0
    16
    Vervelend he die onzekerheid!
    Ik hoop voor je dat het doorzet! ;)

11. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861