wie wil jij bij je bevalling erbij hebben?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Lieke86, 4 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Enkel mijn man. Ik hou van mijn moeder, ze is mijn beste vriendin, maar dit vindt ik toch iets dat enkel tussen papa en mama gaat. Ook voor mijn man zou ik het niet leuk vinden, hij wordt dan namelijk van zijn plaats "geduwd"... Lijkt me toch niet leuk voor mijn man moest ik ook graag mijn moeder erbij willen. Precies of hij het niet even goed zou doen als zij?

2. Shandy

Shandy Fanatiek lid

14 jan 2012
    2.603
    18
    38
    Mn man....

3. LVtje

LVtje Fanatiek lid

20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw
    Ik ben dan nog niet zwanger, maar voor mij is hier geen twijfel over mogelijk. Alleen mijn vriend, verder zou ik er niemand bij willen. (Uitgezonderd medisch personeel natuurlijk ;) )

4. Martine1983

Martine1983 Fanatiek lid

4 feb 2014
    1.568
    1
    0
    Drenthe
    Hier was het dan een keizersnede, maar naast de hele horde artsen was alleen mijn man erbij. Zou er ook echt niemand anders bij willen hebben. Zo intiem en kwetsbaar.

5. Maria1983

Maria1983 Niet meer actief

Alleen mijn man, voor de rest zo min mogelijk extra mensen uit de familie. En medisch personeel dan ... Ook wel handig

6. annasskies

annasskies Actief lid

23 feb 2013
    370
    0
    0
    docent geschiedenis
    Mijn moeder en mijn man waren erbij, ik vond dit heel fijn! Ik had echt veel aan mijn moeder! Deze keer doe ik het precies zo!

7. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Mijn man, als hij het hopelijk trekt... hij is bang dat ie flauw valt haha.
    Verder de verloskundige, gyneacoloog (moet in het zkh bevallen), en ander medische personeel.
    Moet er niet aan denken om mijn moeder of schoonmoeder aan mijn bed te hebben, maar dat is persoonlijk.
    Ik vind dat het een belangrijke gebeurtenis voor mij en mijn man is, daar hoeven anderen geen deel van te zijn, op medisch personeel uitgezonderd om ons hierbij te ondersteunen

8. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Zo min mogelijk mensen! En dat was ook het geval. Het grootste deel van de bevalling waren m'n man en ik met z'n tweetjes en er waren maar 1 verpleegkundige en 1 verloskundige tijdens mijn bevalling, de gyn is er heel even geweest maar het ging prima dus die was snel weer weg.

Had het ook niet anders gewild, ondanks mijn medische bevalling had ik echt een intiem samen gevoel en totaal niet klinisch. Alleen het eind mocht anders;)!

Ik zie soms ook wel is hele families incl. Kinderen bij een bevalling en dat lijkt mij echt helemaal niks, kan me ook niet voorstellen dat er mensen zijn die dat wel prettig vinden Maarja ieder z'n ding.

Mijn moeder zat overigens wel op de gang, ondanks dat ik meerdere malen had aangegeven dat ik dit niet wilde, maar ik heb geen last van d'r gehad.

9. minieme1984

13 mei 2012
    85
    0
    0
    verpleegkundige
    noord brabant
    Ik heb in overleg met mijn man, mijn ouders ook laten komen tijdens te bevalling. Ik had ook hoge bloeddruk en was in verwachting van een klein kindje net als mijn moeder (zij heeft het erger gehad en nare herinneringen hieraan). Om haar een fijne herinnering mee te geven en mijn vader ook, hebben wij hen gevraagd. Bij een 2e wil ik het alleen met mijn man mee maken, omdat dit de laatste keer zal zijn en wij dan samen meer intens willen genieten als compleet gezin.

10. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.281
    2.232
    113
    Vrouw
    Nederland
    Mijn man.. en vooruit, als het zo uitkomt mag de kat ook in de buurt zijn.

11. Koali

Koali Fanatiek lid

1 okt 2012
    1.845
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hier ook alleen m'n vriend. Ik moet niet teveel mensen om me heen hebben dan denk ik. En daarbij vind ik het ook echt een moment voor 'papa en mama' samen.

12. Mamajen

Mamajen Bekend lid

8 nov 2013
    634
    1
    0
    Alleen m'n man en het medisch personeel. Moet er niet aan denken nog meer mensen erbij te hebben..

13. Linana

Linana Niet meer actief

alleen mijn vriend :)
    Moet er ook niet aan denken om er meer mensen bij te hebben

14. Mrs Blossom

Mrs Blossom Bekend lid

12 jun 2013
    974
    1
    0
    NULL
    NULL
    Alleen mijn man. En de 2 katten :D (maar die zullen zich wel ergens verstoppen verwacht ik)

15. Mamsvan

Mamsvan Fanatiek lid

9 mrt 2014
    1.110
    1
    0
    Zuid Holland
    Mijn vriend en Medische personeel. misschien als we geen oppas voor ons zoontje hebben wil ik me zus erbij hebben, maar dat weet ik niet, maar denk voornamelijk mijn vriend

16. Audrey2014

Audrey2014 Actief lid

24 dec 2013
    335
    7
    18
    NULL
    Flevoland
    ik heb vanaf dag 1 al gelijk gezegt;
    enkel mijn vent mag erbij zijn
    de rest kan wachten tot wij bellen

(ik doe echt alles alleen met hem, vind dat hij overal
    betrokken bij moet zijn en de rest heeft er niks mee te maken
    is iets intiems en moois tussen ons saampjes :) )

17. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Mijn moeder was erbij en mijn man.
    man is logisch en met mijn moeder heb ik een vriendinnen band en ik wist dat ze me er beter doorheen zou slaan dan mijn man.

Deel Deze Pagina