Ervaringen? Gardo Megababystore

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Yotsuba, 31 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yotsuba

Yotsuba Fanatiek lid

22 jul 2009
    1.980
    0
    0
    Dispuutbehandelaar
    Omgeving Utrecht
    Hoi!
    Wij gaan zondag naar Gardo, nu vraag ik me af wat de ervaringen met deze winkel zijn?
    We gaan voornamelijk om te orienteren maar als we een goeie deal zien pakken we die natuurlijk wel aan :)
    Dussss wat zijn jullie ervaringen?

2. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.037
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    Ik heb alleen ervaring met de Gardo in Groningen.
    Wat is dat een sh*t winkel zeg!
    Onvriendelijk personeel....op de beneden verdieping allemaal dozen.
    En toen ik daar een maxicosi ging kopen wilden ze niet eens vertellen hoe het precies werkte.
    Ik moest de gebruiks aanwijzing maar lezen.
    Niet echt klant vriendelijk dus!

3. Pluutje

Pluutje Fanatiek lid

3 jun 2010
    1.059
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hier ook niet zo'n goede ervaring met Gardo (Utrecht). Ze zijn niet duur, maar wij vonden de sfeer en de behulpzaamheid ver te zoeken, maar ach: als je er een goede deal kan slaan... zou ik het minder gezellige personeel even op de koop toenemen, daar zie je straks toch niks meer van :D

Wij hebben er alleen een campingbedje gekocht en een stoelverhoger voor de vakantie. Het bedje was het showroommodel, en werd met frisse tegenzin in een soort van verpakking gepropt: geen korting en geen gebruiksaanwijzing...
    Van de stoelverhoger bleek tijdens vakantie dat een van de gespen stuk was, een fabricage fout (kon Gardo niks aan doen)... Maar we konden hem niet gebruiken, te gevaarlijk.
    Maar wat een toestand om het artikel te ruilen. Ze stonden met 3 man de ondeugdelijke gesp te bestuderen, wilde vervolgens een goede gesp van een nieuwe stoelverhoger prutsen om daarmee mijn kapotte gesp te vervangen. Logica? Het kostte mij zeker een half uur om Gardo te overtuigen de gehele stoelverhoger terug te nemen en mij een nieuwe mee te geven, zodat de gehele stoelverhoger terug kon naar de fabrikant... De baas der bazen moest er bij komen, omdat voor elkaar te krijgen :(

Kortom kleine ergenisjes, ik heb geen ervaring wat betreft hun service bij grote aankopen, zoals kinderkamers en kinderwagens.

4. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Vind het ook niet echt een fijne winkel, maar als je naar Kanaleneiland daar gaat, zijn er nog genoeg andere babywinkels :)

5. Yotsuba

Yotsuba Fanatiek lid

22 jul 2009
    1.980
    0
    0
    Dispuutbehandelaar
    Omgeving Utrecht
    Lol nou ben blij dat ik nu een beetje voorbereid ben ;)

6. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Wij hebben de box daar gekocht. Ze waren erg vriendelijk en behulpzaam. Alleen de winkel zelf is niet echt gezellig, beetje rommelig soms. Maar de box hebben we er "goedkoop" gekocht en ben er erg blij mee :)

Oh en ik heb het over de winkel in Utrecht (kanaleneiland). We gingen daar altijd alle babyzaken af :D:D

7. winniethepoeh

winniethepoeh Niet meer actief

wij hebben de babykamer besteld bij de gardo in groningen en zijn supernetjes geholpen. Niet de meest ordelijke winkel, maar ze hebben weinig ruimte en veel spullen, dus dan lijkt het ook al snel zo.
    Onze kamer wordt als het goed is rond week 11 geleverd, dus ff afwachten voor ons hoe dat uitpakt.
    Vind ze in elk geval aardiger dan bij de prenatal hier groningen.

8. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

3 nov 2007
    1.968
    1
    0
    NH
    die in velserbroek is ook niet zo goed, puinhoop en ze komen je niet helpen. Je kan je ook laten voorlichten ergens en dan kijken of de gardo goedkoper is... Wij hebben bijna alles bij de babydump gekocht, je krijgt bij grote aankopen korting op volgende producten, en een box en maxicosi krijg je vaak ook :) en ze zijn zowiezo geodkoper dan de prenatal, zelfs met 15% kortingsstickers...

9. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Ik ben ook toevallig bij de Gardo in Velserbroek geweest, ik vond het echt 1 grote puinzooi....ik ga dan liever naar de babydump

10. mvthijs

mvthijs Fanatiek lid

10 feb 2010
    2.232
    0
    0
    Student
    Provincie Utrecht
    Ik ben bij de gardo in amersfoort geweest, en vond het op zich wel een leuke winkel. Werden alleen niet echt goed geholpen.
    We hebben de kinderwagen daar vandaan, en ze hebben ons toen de verkeerde kleur meegegeven.

11. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

wij hebben onze babykamer bij gardo in amersfoort gekocht, idd niet de neste winkel en ook niet het beste personeel, maar onze kamer was alleen daar en ook voor een leuke prijs. alles is daar wel iets goedkoper. levering van de babykamer ging heel snel en ook goed dus verder geen nare ervaring daar.

12. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.089
    3.871
    113
    Ik ben een aantal keer bij die in Utrecht geweest en 1 x in A'foort. Vond het in Amersfoort ook een beetje vergane glorie interieur, Utrecht is ook niet echt geweldig. Erg behulpzaam waren ze niet. We hadden wat vragen over een kinderwagen, met gezucht en gesteun kwam ze helpen toen we het vroegen. Was verder geen enkele klant, alleen 2 vrienden van haar met wie ze aan het kletsen was. We stoorden denk ik in het gezellige gesprek, hè gat, klanten, moet je nog werken ook!

13. chaartje79

chaartje79 Bekend lid

4 jan 2008
    515
    60
    28
    Horeca medewerkster
    Assendelft
    mijn babykamer box en wieg komt van de babypark in Krommenie
    heerlijke grote winkel
    mensen zijn ook niet zo opdringerig maar als je hulp nodig hebt dan zijn ze wel erg behulpzaam en ze leggen alles wel zo netjes uit of je er nou om vraagt of niet hahaha

gardo in velserbroek mwah ja niet echt mijn winkel

De maxi cosi kwam wel van de prenatal want die had de collectie van 2010 in de aanbieding dus daar heb ik maar 99 euro voor betaalt en het enige verschil is dat de kleuren anders zijn voor 2011

14. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Alleen ervaring met Gardo via internet > onder kinderwagen hebben we daar besteld. Groot was mijn shock na hem op zondag avond laat besteld te hebben, hij op dinsdag al bezorgd werd!! :$:D

15. Maia

Maia Niet meer actief

tja, gardo in velserbroek... 1x en nooit meer. wat een drama winkel was dat, echt grote chaos en niet behulpzaam personeel. Terwijl het niet druk was toen wij er waren. Dus wij zijn toentertijd voor alles naar babydump geweest.

Deel Deze Pagina