tekst cadeautjes geboortekaartjes

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Dromer, 29 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dromer

Dromer Actief lid

29 mei 2010
    152
    0
    0
    administratief medewerker
    #1 Dromer, 29 jan 2011
    Laatst bewerkt: 29 jan 2011
    Ik heb omdat veel mensen vragen wat ik wil hebben een verlanglijstje gemaakt op www.cadeauhints.nl
    Nu wil ik een leuk tekstje op het geboortekaartje zetten.

Ik heb nu bedacht:
    Als u wat wilt meebrengen en u heeft geen idee wat, dan is deze website misschien een handvat. www.cadeauhints.nl

Wat vinden van de tekst en heeft iemand misschien een leuker tekstje?

2. pijman

pijman Niet meer actief

Ik heb er eindeloos over na zitten denken en toen hoorde ik van een kennis de tip om gewoon een envelopje af te beelden met daarachter de winkel waar je een kadolijst of kraammand hebt. Ik wilde ook de kaart er niet onnodig mee vervuilen, hoe leuk bedachte tekst het ook is. Maar misschien denk jij er anders over hoor. Als ik voor een leuk zinnetje zou gaan (toch) dan zet ik die op een los kaartje en voeg ik die toe.

3. bonbonnetje

bonbonnetje Actief lid

13 nov 2009
    233
    0
    0
    Zwijndrecht
    Ik zou inderdaad een envelopje doen met verwijzing naar de link....
    Dat andere vind ik een beetje overkomen alsof iemand perse iets mee moet nemen.

4. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Ik zou het niet op mn kaartje willen hebben, die hou ik liever puur. Je zou het ook apart kunnen communiceren of een apart briefje in de kaart kunnen doen.

5. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Ik zou het ook geen tekst om mijn kaartje willen hebben. Hiermee leg je als het ware mensen toch onbewust op om toch iets mee te brengen en is het niet vrijblijvend meer.

6. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Ik vind het idee van een website op een geboortekaartje persoonlijk nogal storend, zou er dus zelf niet voor hebben gekozen.
    Een apart kaartje/envelopje los bij het geboortekaartje lijkt me dan ook iets beter.

7. Dromer

Dromer Actief lid

29 mei 2010
    152
    0
    0
    administratief medewerker
    Thanx voor de reacties.
    Envelopje, komt bij mij over alsof je geld wilt. Of dat er altijd iets moet worden meegebracht.
    Misschien in plaats van een envelopje een afbeelding van een kadootje met daarachter de website.....

Of de volgende tekst:

Een cadeautje is vrijblijvend. Indien u toch iets wilt geven. Dan kunt u eventueel deze site raadplegen.

8. mobius

mobius Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.117
    0
    0
    Geel, België
    Ik heb ervoor gekozen om "vrijblijvend met een envelopje" op het kaartje te zetten. Dat klinkt ook niet zo dwingend :)

Wat ik wel ergens gelezen heb en heel leuk vond is deze tekst:

"Mijn kamertje is nog niet helemaal klaar, maar met een centje van hier of daar komt dat zeker voor mekaar"

9. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Ik zou het op een apart kaartje bij het geboortekaartje doen.

10. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Ongeacht hoe je het insteekt, als je het vermeldt op het kaartje of apart, komt het hoe dan ook over alsof er iets meegebracht moet worden.
    Ik zou het zelf heel storend vinden om zo'n kaartje te ontvangen en zou er persoonlijk ook nooit op welke manier dan ook vermelden. Het moet wel vrijblijvend blijven. Maar als je het doet dan zou ik het inderdaad apart kaartje met de tekst die je hieronder schrijft in de envelop doen en niet op het kaartje.

Deel Deze Pagina