Oudste heeft vannacht 7x overgegeven en t lijkt erop dat t nog wel even doorgaat. Eerste 2x dacht ik dat t door gisteren kwam; Kinderfeestje gehad, daar nog met z'n allen blijven eten en pas 9u in bed (extreem laat voor haar). Ik dacht in eerste instantie dat t de combi van teveel eten en t late slapen was. Nu ze zoveel overgeeft terwijl er eigenlijk niks meer in dr maag zit, denk ik toch dat t n buikgriepje is of kan t toch door t feestje komen?
er heerst een virus. Afgelopen week verliet de een na de andere leerling de les omdat ze zo beroerd waren (kan natuurlijk ook aan mijn lessen liggen)
Klinkt als buikgriep. Ben er net zelf vanaf en heb ook verschrikkelijk overgegeven. Na een dat was het ergste voorbij. Ik kreeg als tip om toch kleine slokjes te blijven drinken en, ik weet niet hoe oud je kindje is, maar cola werkt ook erg goed tegen misselijkheid.
Als het van voeding zou zijn verwacht je dat er meer mensen ziek zijn geworden vannacht. En dan ben je vaak heeeel erg ziek. Lekker uitzieken dus!
Buikgriep inderdaad. Maar er kan wel wat in de voeding gezeten hebben wat het net ff getriggerd heeft.
Buikgriep. En mocht ze blijven overgeven... even wat "flauwe" cola geven. Kleine slokjes opdrinken. Dit zorgt ervoor dat ze vocht binnenkrijgt, en suikers. De cola op zich "brandt" de slokdarm en maag schoon en daarmee wordt de "trigger" weggehaalt. gewoon cola, geen light of kindercola