Hoop?

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by mamvanjessie, Jan 3, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamvanjessie

mamvanjessie Bekend lid

Aug 1, 2012
    605
    0
    0
    Noord-brabant
    Goedemorgen dames,

Gisteren had ik eigenlijk de hoop alweer opgegeven, 10 dpo een negatieve test , gisteren 12 dpo een tempdaling naar 36.6. En nu vanochtend 13 dpo opeens 36.9? Zelfde tijd getempt...

Kan ik nog hopen, durf nou echt niet te testen, normaal heb ik luteale fase van 13 dagen ... Ik denk als ik zaterdag nog niet ongesteld ben dat ik een testje waag...

2. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

Nov 23, 2012
    3,168
    129
    63
    Wat gek meid, maar als je op hetzelfde tijdstip gemeten hebt als normaal, niet slecht hebt geslapen en geen alcohol en medicijnen hebt gebruikt, dan zou ik het wel zien als positief :) Ik ga zelf ook zaterdag testen. Heb een lf van 9/10 dagen, zit nu op 9dpo maar nog geen temp daling.. Leuk dat jij dan ook gaat testen. Duim voor je!

3. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    Je temp zit nog mooi hoog en ziet er voor nu positief uit. En zolang er geen ongi is, is het altijd goed natuurlijk.
    Maar ja je temp kan ook op nod of zelfs 1 dag na nod zakken, hou daar rekening mee.
    Maar voor nu draaien mijn duimen dat die mooi hoog blijft en je positief mag testen.

Succes

4. nyke

nyke Niet meer actief

@Mamvanjessie, het kan zijn dat je een latere innestelling had, die varieert tussen 4 en 12 dagen na de eisprong ;) maar je temp is weer mooi gestegen, ik hoop dat je zaterdag positief mag testen :)

@Evelien297, voor jou ook spannend dus.. ik hoop dat je ongi weg blijft en ook jij zaterdag positief gaat testen :) mooi kaartje heb je :)

Ik hoop zelf ook mee te mogen testen ;) heb normaal ook een lf van 9 dagen en zit vandaag op 10 dpo :D

5. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

Nov 23, 2012
    4,203
    1
    0
    Zuid Holland
    Je temperatuur is nog mooi boven je coverlijn. Ziet er vooralsnog niet slecht uit. Mijn duimen draaien voor je. Spannend.
    Hoop dat jij en evelien allebei een mooi positieve test in handen hebben de komende dagen. :)
    En Esther over een paar weken :)

6. ilo14

ilo14 Actief lid

Aug 15, 2012
    215
    1
    18
    Female
    Ik lees net je verhaal en zie dat je nog geen ongi hebt gehad. Heb je al getest? Hoop voor je dat je zwanger bent.

Share This Page