Hoeveel was jij kwijt voor een vrijgezellenfeest?

Discussie in 'De lounge' gestart door Amare, 24 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Hoeveel was jij kwijt voor een vrijgezellenfeest

1. 0-50

2. 50-100

3. 100-150

4. 150-200

5. 200-250

6. Anders, namelijk:

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Amare

Amare Niet meer actief

Ik ben erg benieuwd wat jullie betaald hebben aan de vrijgezellenfeesten waar jullie deel van uit maakten?

Ik weet dat ze voor mijn vrijgezellenfeest de prijs drastisch hebben moeten laten zakken doordat iemand roet in het eten gooiden.
    Voor diezelfde dame wordt nu wel verwacht dat ik een vrij hoge prijs betaal.
    Tenminste in mijn ogen een hoge prijs, wie weet is het wel een gemiddelde prijs, vandaar mijn vraag:)

2. Boef12

Boef12 Bekend lid

6 jan 2012
    830
    702
    93
    Ik heb bij alle vrijgezellenfeesten rond de 70 euro gezeten. Dit was wel allemaal exclusief het stappen daarna.

3. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Ik was laatst 70 euro kwijt maar heb een tijd terug ook een feest gehad van 100 euro.

Snap trouwens niet dat ze bij jou alles hebben moeten aanpassen omdat 1 iemand het te duur vond. Een vrijgezellenfeest is lastig plannen omdat iedereen andere wensen en een ander budget heeft. Wat hier gedaan wordt als iets te duur wordt om een deel van de dag aan te sluiten.

4. koala28

koala28 Niet meer actief

80 euro p.p. was mijn vrijgezellenfeest

Bij andere vrijgezellenfeesten was het 35, 40, 50 en 70 euro.
    Mijn man had 40, 60, 90 en 300 euro (laatste was nog een mazzel prijsje voor hem omdat hij de gewone prijs niet wilde betalen)

5. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    0,0 euro. Vind het zo'n onzin en ook geldverspilling.. Zie hier op ZP regelmatig bedragen voorbij komen waar m'n mond van open zakt, daar kunnen wij twee weken van eten..

6. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.151
    3.027
    113
    Nederland
    Heft feest van mijn schoonzus komt nog, maar die prijs was in eerste instantie 80 euro. Ik vond/vind dat te duur met nog 2 anderen, dus de prijs is gezakt naar zo'n 60 euro. Dat wil en kan ik wel betalen.:)

7. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ik heb pas 1 vrijgezellenfeest gehad, dus niet echt spannend;).
    Maar het ligt er denk ik ook aan wat er voor dat geld gedaan word en hoe goed ik bevriend ben met de vrijgezelledame in kwestie.
    Als de band heel close is, dan wil ik best wat meer betalen. Of als er echt iets leuks gedaan wordt wat net iets meer kost bijv.
    Maar ik vind 100 euro dan eigenlijk wel de max en dan moet ik heeel goed bevriend zijn.

8. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.151
    3.027
    113
    Nederland
    300 euro??:$ bij het feest van mijn zwager?:p werden ook bedragen genoemd van +200 euro, naar amsterdam toe etc. Maar mijn vriend gaat er dan niet naartoe.. Dat vinden wij echt te duur.:)

9. Henrieke1984

Henrieke1984 Niet meer actief

Niks, ik heb nog nooit een vrijgezelle feest gehad.
    En ik mis het ook niet.

10. rums

rums Niet meer actief

Vrijgezellenfeest van vriendin kostte 75,- die van mij 50,- en die van schoonzus ook.
    Die van zwager kost 85 (vind ik persoonlijk teveel maar ja)

11. Luna28

Luna28 Niet meer actief

Vrijgezellenfeest van een vriendin was net geen 70€ meer zou ik ook niet betalen, meer dan genoeg.

@koala28, wat hebben de mannen voor feestje gehad dan, dat ze 300€ pp kwijt waren?

12. Marieke4mei

Marieke4mei Niet meer actief

Voor mijn zus was ik toen 115 geloof ik kwijt. Ik vond het niet erg want ze is mijn zus en ik had een goed inkomen voor een student :).

13. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    Nog nooit een vrijgezellen gehad.

Bij mij zou de limiet toch op rond de 100 liggen (over 105 ga ik niet miepen, maar 125 zou er toch over zijn).

Niet dat ik het financieel niet kan, maar na een vrijgezellenfeest komt ook nog een trouw en daar heb ik dus kleding voor nodig, de feestvarkens een cadeau dat geld kost, ...

14. Aylen

Aylen Niet meer actief

Mij werd ooit gezegd dat ik niet welkom was als ik niet gewoon de 350 euro neerlegde voor het vrijgezellenfeest van een van mijn beste vriendinnen. En dat was dus alleen het vliegticket en hotel, eten en drinken moest ik nog apart betalen. Ik vond het werkelijk belachelijk en was ook ZO boos op de trut die dat toen organiseerde. Waarom moet zoiets in Milan? Waarom konden we niet gewoon eten en stappen in Nederland? Nu ben ik de enige van haar vriendinnen die er niet bij was :(

Mijn limiet ligt echt op de 100 voor goede vriendinnen en dat vind ik eigenlijk nog veel te veel. Liever een flinke envelop en een bescheiden feestje, toch?

15. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

De goedkoopste was 50euro, de duurste 120.
    Het bedrag ligt er bij mij ook wel aan voor wie het is. Die 120 euro was voor een hele goede vriendin van mij. Voor haar had ik dat wel over.

16. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    ik had hier laatst dus een hele heisa om..
    mijn zwager gaat trouwen eind april en nu hadden de vriendinnen van mijn schoonzus het een en ander geregeld zonder enig overleg of iets.
    kwam de prijs op 100 euro exclusief!! drankjes en treinkaartjes, nou sorry maar dat ging me pet te boven niet alleen de prijs maar ook dat er niks was overlegd.

bij ons werd er altijd overlegd onderling en werd er ook gekeken naar wat iedereen kon besteden.
    mijn andere schoonzus en nog een vriendin hebben ook afgezegd.
    heel sneu maarja hadden ze maar wat meer moeten overleggen.

ons vrijgezellenfeest koste 65 euro en daar zaten de hele dag al je drankjes bij in , een high thee en luxe bbq.
    Mijn vriendin had alles overlegd met de andere dames, tsja zo kan het dus ook.

mijn max is denk ik 100 euro INCLUSIEF alles..

17. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.019
    548
    113
    ik heb ze gelukkig niet veel gehad. ik vind die bedragen echt belachelijk. ik zou het wel kunnen betalen maar heb echt geen 100 euro of meer over voor een vrijgezellenfeest. dan geef ik diegene veel liever een cadeau of envelop met dat bedrag. maar goed ieder zijn ding uiteraard

18. Amare

Amare Niet meer actief

Het gaat om het vrijgezellenfeest van een gewone vriendin.
    We komen in totaal op €160, hierbij zitten de drankjes voor de kroegentocht nog niet bij.
    Ik vind het moeilijk om hier wat van te zeggen, maar hoe langer ik er over nadenk, hoe meer moeite ik hier mee heb, zeker omdat ik weet dat ze bij mij zo moeilijk heeft gedaan. (En ik weet dat ik daar eigenlijk niet aan moet denken)
    Ik heb er al over nagedacht om me af te melden voor het vrijgezellenfeest, maar weet zeker dat de vriendschap dan definitief voorbij is.
    Heeft er iemand tips voor me?

19. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    De laatste feestjes die ik had zijn van ongeveer 3 jaar geleden, toen lag het gemiddelde al op 80 E.

Vind het echt belachelijk dat er onderling geen rekening wordt gehouden met elkaars budget. Dat hebben wij die paar keer echt wel in de groep gegooid, wat is je max? In sommige gevallen zijn mensen soms pas met het eten aangesloten, als het uitje er bij te duur werd.

Vrijgezellemfeest in het buitenland gaat mij echt te ver ;).

20. Evientje

Evientje Niet meer actief

Ik heb samen met een vriendin het vrijgezellenfeest van vrienden georganiseerd (waren samen ceremoniemeester) waren toen 100 euro pp kwijt incl stappen.
    Hebben die dag crazy 88 gedaan (mannen tegen de vrouwen), uitgebreid 3 gangen diner en daarna stappen! Was alles inclusief, dus niet nog bij lappen en het toekomstige bruidspaar was er ook nog mee aangekleed!

Bij mijn schoonzusje was het 150 euro maar daar was ik niet bij uitgenodigd, had ik uiteindelijk ook teveel gevonden! Ik vond 100 euro al veel maar moesten in 7 weken alles regelen incl bruiloft. Maar is helemaal goed gegaan zonder problemen!

Deel Deze Pagina