ik heb net een ovu test gedaan van predictor en nou heb ik 2 streepjes alleen het het test streepje lijkt op een in drooglijntje zouden jullie even willen kijken dank jewel ik weet niet wat ik er van moet denken
Deze is negatief, het tweede streepje moet even donker of donkerder zijn. Wel een heel vage foto, maar dit is geen indrooglijntje, indrooglijntjes heb je pas heel laat als het goed is en zien eruit als een heel dun pennestreepje. Ik heb er toevallig een op een heel oude negatieve zw-test gezien. In tegenstelling tot hCG (waar een zw-test op test), zit LH altijd in je urine- je zoekt naar een piek, niet naar de aanwezigheid op zichzelf. Morgen nog een keer testen, zelfde tijd en niet met ochtendurine. Niet teveel drinken vantevoren. Komt goed, op een gegeven moment is hij donker, als ik naar je banner kijk over een paar dagen al.
klopt dat het een vage foto is maar als ik hem zelf bekijk is hij net als een dun pennestreepje idd morgen weer een test en we zien het wel dankje voor je reactie