Sorry voor de onduidelijke foto's! Zien jullie iets? Ik heb vanochtend met de tweede urine getest, waarschijnlijk zaterdag of zondag de NOD (18 april positieve ovulatietest). Binnen de afleestijd zag ik een schim verschijnen en na 10 minuten dit tuurstreepje. Spanneeeend! Is trouwens de Kv 2 voor 5 euro. Alvast bedankt voor het meekijken!
Ja lijkt er wel op. Maar ik zou voorzichtig zijn, ik had van de week ook met kv 2v5 eerst een schim had die pas na afleestijd in een toch wel duidelijk streepje veranderde, de dag erna had ik een nega test. Ik heb overigs nog geen duidelijkheid, maar ik vertrouw die eerste test niet.
Ik zie wel iets maar vind hem nog te licht om je te feliciteren. Hoop dat dat over een paar dagen anders is
Bedankt voor jullie reacties, wat fijn! Ben in ieder geval blij dat jullie ook iets zien en ik niet gek ben... Ik zal strakjes inderdaad eens wat water erin doen .. Ik durf zelf geheel niet te juichen, heb drie maanden geleden bij 10 weekjes een miskraam gehad, eindigend in een ontsteking na het gebruik van cytotec. Drie dagen in het ziekenhuis gelegen, erg nare periode! Door die gebeurtenis zal ik bij een eventuele zwangerschap sowieso pas gerust zijn na de 12 weken denk ik. Verlang zooo terug naar dat zwangere gevoel, ik durf gewoon niet te hopen! Ik heb met mezelf afgesproken dat ik morgenochtend weer een test doe en afhankelijk daarvan zondag een Clearblue. Spannend, spannend, spannend!
ik zie um ook! twee dagen geleden had ik ook zo'n streepje, en inmiddels duidelijke streep, ik ga voor je duimen!