Hoi 3 mei heb ik een positief ovulatie test gehad,word ik dan precies twee weken later ongi? Ik had vorige maand een cyclus van 31 dagen...dat zou dus betekenen dat ik nu weer een cyclus van 31 dagen heb? meestal zit ik op 34 dagen Liefs love31
Hoi, Je wordt meestal tussen de 11 en 17 dagen na je ei ongi. Dit is de luteale fase. Ik heb wel gelezen dat vrouwen eerder na hun ei ongi worden (dus een korte luteale fase hebben), maar eigenlijk nooit langer dan die 17 dagen. Gr,Suus
Je word altijd ongi 10 tot 16 dagen na je ei . Maar wanneer precies kan elke maand verschillen . Dit betekend dat je nu best een langere of kortere luteale fase hebt dan vorige maand . Bij mij is het de ene keer dat ik ongi word precies 14 dagen na ei , de andere keer is het 15 dagen Groetjes Joyce
Dan heb ik ook nog even een vraagje....kun je dan dus vanaf die 11 dagen na je eisprong al testen? Of is het dan beter om nog wat langer te wachten?
Je eisprong volgt toch 1 of 2 dagen na de positieve ovutest. Dus 4 of 5 mei. en daar dan weer 14 dagen bij op. Maar dat is gemiddeld inderdaad. Kan ook 11 of 17 dagen duren.