Hoi! We weten nu dat we een jongen krijgen. Maar de naam...? Echt geen idee. Onze andere 2 kinderen hebben een naam met 2 lettergrepen. Dus het liefst nu ook weer een korte naam. Geen oer-Hollandse naam aangezien we een multiculti gezin zijn. Bij voorkeur geen 'k' aan het begin of eind. Wie helpt?
Pff kun je de zoekopdracht misschien iets verfijnen? Wat voor soort namen vind je mooi? Finley, Hayden, Devin, Enzo, Zion, Noah, Nathan, Emmett, Richard, Marnix, Victor, Thimo, Emiel, Jebbe, Lasse?
Noah vind ik mooi. En Mika. Manu is mijn favoriet maar dat krijg ik er niet doorheen bij mijn man. In ieder geval geen Amerikaanse namen.
Beetje erg brede zoekopdracht haha. Misschien handig te weten op welke manier multicultureel, of wat voor soort namen de 2 andere kinderen hebben? ^-^ Anyway, hier een probeersel: Adam Boaz Bruno Celio Ciro David Eli Elias, Eljas Eloy Ezra Fabio Felix Filip Hiram Hugo Indra Ira Isai, Ilai Jabin Jago Jair Javan Jesse Joas, Joah Joel Jonah, Jonas Judah Julian, Julio Lars Leo Lev, Levi Lino Lot Lucas, Lucian Noam Noé Raul Ravi Rico Ruben Rufus Samuel Saul Sem, Sen Silas Simon Thomas Timo, Timon Tiras Tobin Tristan Vasco Victor Vito Zimri Zion
Dus - Geen oer-Hollandse naam - Geen Amerikaanse naam - geen -k- aan begin of einde - 2 lettergrepen - korte naam Nikai Joïs Alex Nino Toby Ruiz Aron Jetro Diaz Xavi Gyan Isha Raúl Eden Nesta Ilai Dante Novi Ivo Dion Nimai Arvi Figo Sia Milo Joa - Djoa Dani Tibo Ivan Nio Reon Sion Rua Jovi Ilan Rowi Isco
Ja, haha...ik weet het! En ik ben helemaaaal niet kritisch ofzo. Ik heb mijn hoop op jou gevestigd want ik zie je altijd met leuke lijstjes komen . Maar dit is het dan weer net niet. Sorry! Nog meer suggesties?
Seth Abel Izak (ie-zak of ij-zek) Abram/ Bram Dani David Adam Nathan Daniël Samuel Rubin Ruben Levy Benja Jacob Victor Lucas Nicolas Judah Jefta Micha Jesse Gabriel
Bedankt voor de reacties! Tot nu toe nog niet dè naam helaas. Wel vind ik Ravi (helaas al vergeven dichtbij) en Jair mooi. Nog meer suggesties?
Lias Milo Otis Mano (uitspraak maano) Leon Neo Tycho Zian Ivar (omgekeerde van Ravi!) Arvid Miro Jonah Ian Succes, Emilie
Oké....we weten al iets meer wat we leuk vinden maar komen er nog niet uit. Nathan Levi Otis Boaz Kai We willen geen top 10 naam dus Levi valt al af. Hebben jullie nog meer tips?
Revi Mikai Milai / Nilai Mikas / Milas / Mias Novan Isar Jaro Mauro Elai Juan / Ruan / Luan Vigo Runar Rune Lucan / Lucai Julan Miran Dima Vidar Jovan Mido Edu Silvan Deon Rami Javi / Jari Nero Miro Jano Jami Roas Noan Skout Fender Ceder Odin Noël Zen Raff Liam Livan Nilan Evan Ronan Rodin / Ronin Flynn Quint / Quin Rex Diëm Dem
Odin heb ik ook steeds in mijn hoofd. Maar dat is hem ook weer net niet. Ik word een beetje gek van mezelf. Ergens moet toch DE naam te vinden zijn?