kerstmarkt welke raden jullie aan?

Discussie in 'De lounge' gestart door augurkjes, 25 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

welke kerstmarkt raden jullie aan?
    Wij willen graag naar de kertmarkt toe maar is zo onwijs veel keuze,
    je hebt ze overal en nergens. Maakt ons niet uit waar duistland, belgie of nederland allemaal leuk.

Alleen door de bomen zie ik het bos niet meer wat vonden jullie echt geweldig dus welke is een aanrader en een ervaring die je niet snel samen vergeet :)

bedankt

alle tips helemaal welkom

2. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

niet uit ervaring maar ik heb gehoord dat maastricht heel erg leuk is!
    was er afgelopen weekend maar toen was er nog geen kerstmarkt... terwijl we wel speciaal daarvoor gingen. foutje van mijn vriend :)

3. ppver

ppver Fanatiek lid

26 jul 2008
    1.789
    0
    0
    Wij gaan ieder jaar naar Keulen.
    Je heb er daar verschillende kerstmarkten die niet ver bij elkaar vandaan zijn.
    Een leuke aanrader is dan ook om een bezoek te brengen aan het chocolademuseum deze is niet ver van de Dom.

4. anouk31

anouk31 Bekend lid

22 nov 2006
    590
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs
    Zuid Limburg
    Ik weet niet waar je woont en of zuid limburg niet te ver weg is. Maar in Valkenburg is een kerstmarkt in de grotten. Die is supergezellig!

5. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

maakt niet uit waar we ervoor naartoe moeten rijden ;) dus alle tips welkom is het echt ver weg proberen we er een weekend weg van te maken, maar limburg zuiden is 2 uur rijden voor ons dus is perfect te doen en duitsland is ook nog wel te doen :) als het maar echt de moeite is vandaar de tips :) en zijn allemaal erg welkom nog steeds.

6. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Maastricht vond ik erg leuk.
    Valkenburg niet zo, was stapvoets door de grotten in een grote mensenmassa.
    Oberhausen is errug leuk, daar zit ook een groot overdekt winkelcentrum Centro.
    Wij gaan begin december naar Essen, dus kan je dan pas vertellen hoe dat was.

7. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hier is onlangs een topic over geweest.
    Deze doe ik dicht.

*de link plak ik hier nog wel in*

Deel Deze Pagina