hallo allemaal, ik wil names alysia een kaart sturen naar oma en opa. Alleen nu wil ik graag een gedichtje namens alysia in de kaart de zetten iets van voor mijn lieve opa en oma... alleen ik ben niet zo dichter en op google kan ik ook niet veel vinden.. dus wie wil me helpen en een mooi gedichtje maken groetjes natasja
Er bestaan spiegeltjes met gedichtjes erop voor oa opa en oma. Deze vind ik wel heel leuk. Voor opa: Ik wil je laten weten dat van alle mensen jij de liefste opa bent die ik kan wensen Soms ben ik wel wat druk maar ik ben nog maar klein en dat je dan nooit boos wordt vind ik echt heel fijn straks ben ik groter en zal het vast veel beter gaan en dan zal ik ook altijd voor jou klaarstaan Dus daarom lieve opa ben ik met jou zo blij en krijg je dit gedicht met een dikke kus van mij. Voor oma: Als mama naar jou toe wil gaan hoeft ze niet twee keer te roepen want bij oma is er altijd wel wat lekker om te snoepen Ik mag bij jou altijd meer als thuis, het is er haast leuker dan mijn eigen huis Als ik bij jou logeer maken we altijd dikke pret en meestal mag ik ook wat later naar bed! Voor dit alles en omdat je mij altijd verwent, ben ik blij dat jij mijn oma bent! Ik weet niet of je hier wat mee kunt?
ooooooh die gedichtjes zijn leeeeeeeeeuuuukkkk! Ik sla ze gelijk even op op de PC *start ondertussen PSP op*
super super super harrtstikke bedankt ik sla ze gelijk op.. maar wie heeft er een gedichtje waar opa en oma samen invooorkomen?