Wie wil me vader en de goederenbank een handje helpen?

Discussie in 'De lounge' gestart door liebrando, 20 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liebrando

liebrando Niet meer actief

Zoals ik al eerder berichtte vanmorgen is de goederenbank leeuwarden vanacht helemaal afgebrand. Mijn vader zijn hart en ziel van bijna 6 jaar is ineens helemaal weg!! Het was mijn vader zijn lust en leven om anderen te helpen, altijd voor een ander klaar staan, en nu is er helemaal niks meer vanover en dat doet pijn!

Me vader kan dus alle hulp in welk vorm dan ook zeker gebruiken! Mijn vraag is misschien dat jullie ook een handje willen helpen. Het hoeft niet groot te wezen alles is van harte welkom! Van nietmachine tot baby/kinder/volwassenekleding, van rekenmachine of kassa tot meubels, kleine financiele bijdrage, mankrachten echt alles maar dan ook alles is van harte welkom! Hij heeft nog een lange weg te gaan om het weer op te bouwen en het zal de komende tijd ook nog pijn doen, maar ik wil zo graag een handje helpen me vader heeft het echt moeilijk ermee, dit heeft hij niet verdiend.

heb je een idee of wil je helpen laat het dan weten. Je zou mij maar zeer zeker ook me vader en zijn vrijwilligers er heeeeeeeeeeeeel veel plezier mee doen, misschien kunnen we samen de pijn een beetje verzachten!

(als dit topic hier niet mag dan hoor ik het wel)
    voor degene die meer willen zien en weten dit is de link;
    112 Fryslân - Dag en nacht op pad - Nieuws - Goederenbank verwoest door uitslaande brand + video

plus om half 11 vanavond op sbs6 hart van nederland komen me vader en me zusje op tv met hun intervieuw over de vreselijk brand!

2. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Ik vrees dat ik te ver weg woon maar heb een kelder vol met van alles en nog wat kinderwagen.s stoelen een bank enz. Als er echt intressen in is hoor ik het wel. Het moet op gehaald worden woon helemaal in Delft en heb zelf geen auto of busje beschikbaar.

En verder veel succes met je actie voor je vader een lieve meid ben je. ;)

3. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Lieve meid!

Wat een vreselijk verhaal.. Ik ga binnenkort de kasten goed uitpluizen..

Als je het adres pb't waar het pakket heen kan dan komt er een pakket met kleding en andere spulletjes naar jullie toe!

Dikke knuf..

4. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Ik heb een witte salon en eetkamertafel die per 1 september gratis mogen worden opgehaald.
    Het is een witte salon tafel, beetje landelijke stijl, bolpoten, grenen hout wit geverfd.
    En de eetkamertafel is bijpassend.
    Als hij interesse heeft dan hoor ik het graag!

En ik wil jullie veel succes wensen met de opbouw van een nieuwe zaak.

5. liebrando

Ten eerste bedankt dat je eventueel wil helpen met deze spullen. Het enige wat mijn vader nog over heeft is de bus die hij heeft gekregen van de woningstichting toen ie in het nieuwe pand kwam. Die heeft hij elke dag gelukkig mee naar huis. Dus die is er nog. Ik zal het aan me vader doorgeven. Ik denk wel dat hij het geen probleem vind om het te komen halen, hij zou er al super blij mee zijn dat je het hem uberhaupt wil schenken!

Dank je wel meis! Ik vind het gwoon enorm rot voor me vader omdat ik weet hoe hij al bijna 6 jaar voor die zaak leeft! Ik wil gewoon wat doen en misschien kan ik dat op deze manier doen!

6. liebrando

Ja zeker vreselijk! ben er goed kapot van!
    Lief van je dat je een handje mee wil helpen! Ik zal me vader even vragen waar het tijdelijk heen gestuurd mag worden tot ze een adres van een nieuw pand hebben!

liefssss

7. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Oh ja, ik heb misschien per september ook allemaal gordijnen, vitrage en rolgordijnen.
    Allemaal nog maar 3 jaar oud.
    Verder ook nog schuttingen.
    Maar dat is even onder voor behoud, als de nieuwe bewoner het niet wil overnemen mag je vader het gratis komen ophalen.
    Wij wonen in Noord-Groningen.

8. liebrando

Dank je wel meis! ik zal het doorgeven aan me vader, hij zal er vast heel blij mee zijn!

9. liebrando

Is goed meis, we horen het dan wel. Iniedergeval al super dat je ook een handje wil helpen!

10. MrsDee

MrsDee Fanatiek lid

12 jun 2008
    1.647
    0
    36
    Overijssel
    Het is nu op SBS!

11. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Ben nu aan het kijken.

12. Blaak

Blaak Niet meer actief

Omg das echt zo zielig voor je vader. Ik zapte net gelijk naar SBS 6 en zag het meteen! Ik heb zelf volgens mij niks meer, maar ik zal even mijn ogen openhouden want wil graag meehelpen!

13. liebrando

Ik heb het nu ook gezien! Vreselijk om me vader zo te zien. Het doet hem echt pijn!

14. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Ik ga rondvragen. Heb familie in Friesland, Groningen en Drenthe, dus ik zal iedereen op de hoogte brengen.

Heel zielig dit en ws. aangestoken, pffffff.

Hoe je vader daar rondliep vind ik zo sneu. Bah!

15. MrsDee

MrsDee Fanatiek lid

12 jun 2008
    1.647
    0
    36
    Overijssel
    Ik zal even kijken of ik nog wat heb liggen.
    Zijn net verhuisd en we hebben heel veel naar de kringloop gedaan. En zal eens informeren in mijn omgeving!

Sterkte iig ermee!!

16. liebrando

Heel lief van je meid, echt alles is zoooooooo welkom!!

ja 4 jongens van 20 tot 22 jaar. Zover we weten hebben ze er 2 te pakken, maar meer weten we nog niet want de politie wil nog niet veel zeggen helaas. Maar goed dat is misschien ook wel logisch omdat ze wel zeker moeten wete dat ze de goede hebben.

Ja vreselijk om hem zo te moeten zien!

17. liebrando

Lief van je! alle hulp is van harte welkom!

Dank je!

18. liebrando

Ja het was zijn lust en leven en dat is ineens zomaar weg!

Lief van je dat je wil meehelpen!

19. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    Wij gaan onze schuur binnenkort uitmesten.. Er staat iig een oud dressoir in met glas in lood (missen alleen twee ruitjes).

Als Zutphen niet te ver is, dan mag hij 'm zo hebben.

Verder weet ik nog niet wat er uit de schuur aan 'schatten' tevoorschijn gaat komen...

20. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    Babykleding heb ik trouwens ook nog wel liggen, in goede staat.

Deel Deze Pagina