Wie wil me vader en de goederenbank een handje helpen?

Discussie in 'De lounge' gestart door liebrando, 20 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liebrando

liebrando Niet meer actief

Alles is van harte welkom! Alle beetjes helpen!

2. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    O, we hebben nog een kastje, bedenk ik me net... Er zit nog een gedeelte verf op (die is er af te halen) en daaronder blijkt echt 'n prachtig houden kastje te zitten... Mag ook weg, simpelweg omdat wij er geen ruimte voor hebben.

Tuinstoelen hebben we nog (we hebben geen tuin...) en 'n kinderbedje...

3. Carola20

Carola20 Lid

29 jul 2006
    16
    0
    0
    den bosch
    Mischien kan je een oproep doen op hyves wij zijn net als jou vadere velen verzamelpunten voor minder bedeelde mensen mischien kun je onze verzamelpunten in de buurt om hulp vragen die spullen teveel hebben stuur maar pm als je intressen heb

groetjes carola

4. liebrando

super meid ik ga het allemaal opschrijven voor me vader, zodat ik het hem kan overhandigen, en hij kan kijken waar ie allemaal heen kan om spulletjes op te halen!

5. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    Waar kun je eigenlijk meer van dat soort positieve initiatieven vinden?

Wij hebben hier wel 'n kringloop, maar die zetten je af waar je bij staat en dan geef ik m'n oude, maar toch best 'n beetje dierbare spulletjes liever aan iemand die er iets goeds mee wil doen...

6. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    O, verder hebben we nog kleine dingetjes als computerspeakers etc..
    Een hobbelpaard...
    Schaatsen...

Maar goed, we gaan dus deze week die schuur leegtrekken. Manlief kennende gaat 't dus dan ook eind van de week weg.

(Ik denk 'ik zeg 't maar even', want ik wil ook weer niemand blij maken met 'n dooie mus)

7. liebrando

niet veel meer, er zijn wat kledingbanken die mensen nog een beetje ondersteunen, wat inzamelingspunten hier en daar in nederland. goederenbanken zijn er eigenlijk heel weinig. En dat komt allemaal omdat die financieel niet gesteund worden! Voedselbanken worden heel veel gesteund maar kledingbanken en goederenbanken moeten het heel veel alleen doen helaas.

8. liebrando

heel lief allemaal meid, maareuh hou jezelf nog wel wat in huis over haha....

9. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    Joh, je wilt niet weten hoe afschuwelijk groot onze schuur (en onze bewaardrang) is, haha! (Tenminste, voor bij 'n flat is 't een erg grote schuur..)

En dan zit ik met m'n man te praten over je vader en achter elkaar bedenkt hij dan weer een ander item dat we nog hebben staan...

10. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Ik heb op twitter een oproep gedaan en gevraagd of ze willen retweeten. Misschien dat meer mensen dit willen doen.

Ik denk dat TS vast niet erg vind als ik deze link ook even geef:

www.goederenbankleeuwarden.nl

11. liebrando

hahah ik mag ook graag verzamelen hoor, maar dat gaat nu allemaal naar mijn vader natuurlijk!

Oh super zo man!

12. liebrando

nee hoor helemaal niet erg!

13. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    Jee, dat zit vlakbij waar ik woonde toen ik in Leeuwarden studeerde, zie ik net...

14. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Hoi jongmoedertje,

Ik las je verhaal. Vreselijk zeg. Wil vanuit het "verre zuiden" toch even een hart onder riem steken. Ik zal een oud-collega vragen of zij iets voor jullie kan betekenen. Zij woont nu in Friesland. Helaas woon ik te ver weg om zelf echt te helpen. Ik wens jij en je familie enorm veel sterkte en hopelijk dat veel mensen jullie kunnen steunen!

Groetjes Kirst

15. liebrando

waar studeerde je dan?

16. liebrando

Ja het is echt vreselijk!
    Dank je wel lief van je meis!

wij hopen het ook alle hulp in welke vorm dan ook is van harte welkom!

liefsss

17. Choco

Choco Fanatiek lid

30 okt 2006
    1.186
    0
    0
    Friesland
    Wij zijn bezig met het uitmesten van onze zolder. Als we iets vinden wat er goed uitziet dan kan het naar je vader toe. Jemig....ik heb nog een flink aantal jaren geleden nog schoongemaakt in dat pand en nu foetsie.

18. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    Aan de NHL. Ik woonde in de Jan Evenhuisstraat (woningen zijn nu gesloopt).

19. liebrando

Super dat jullie dan aan ons willen denken!

Het was eerst een basisschool, maar die hebben een nieuw pand gekregen. Me vader zat hier in dit pand nog maar vanaf vorig jaar februari, daarvoor zat ie in een ander pand. Dit pand was perfect voor hem, maar helaas niks meer vanover!

20. liebrando

Oh ja daar! Grappig zo is de wereld wel klein haha.

Deel Deze Pagina