Wie wil me vader en de goederenbank een handje helpen?

Discussie in 'De lounge' gestart door liebrando, 20 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mveenzoon

mveenzoon Actief lid

11 jan 2010
    178
    0
    0
    Heb al pb contact gehad
    Ken je vader ook via daar aardige man
    Zodra ik de spullen morgen heb uitgezocht stuur ik je een bericht!

2. danip

danip Niet meer actief

Hier ook nog wel wat spulen. Kan ik het zelf ergens brengen dan? heb een wasmachine, bank, 2 stoelen, eethoek en nog 2 zakken kleren.

3. liebrando

liebrando Niet meer actief

Jahoor je kan het zeker zelf brengen. Als je dat graag wil is geen probleem laat maar weten dan breng ik je met me vader in contact!

4. liebrando

Is goed meis!

5. Blaak

Blaak Niet meer actief

Goh TS ik ben zo blij voor jou en je vader dat er zoveel mensen gelijk zijn die jullie willen helpen zeg! Echt fantastisch. Petje af meiden!

6. danip

danip Niet meer actief

Ik wil wel even kijken of we ergens een kar kunnen lenen dan. Je vader zal het nu wel druk hebben :) Of gaat het nog niet zo hard met de nieuwe spullen?

Pb me dan het adres maar, dan zal ik alles eens even doorspitten. Misschien heb ik nog wel meer, want we hebben net ons interieur veranderd. O ja ik heb ook nog wel lampen en lampenkappen, bloempotten, en dat soort dingen. Is dat ook welkom?

7. Duivinnetje

Duivinnetje Bekend lid

22 nov 2009
    929
    0
    0
    Meiden....1 woord heb ik voor jullie; HARTVERWARMEND!!! voor degene die eraan mee willen helpen en er ook achter staan.
    En dit mag zeker gezegt worden, hihi.

@ Jongmoedertje.....Helaas kan ik jezelf niet helpen meis, sorry....ben net zelf verhuisd, en heb vele spullen toen destijds allemaal weg gedaan.
    Maar ik hou het sowieso in de gaten voor je!
    Zodra ik meer weet en hoor, hoor je ongetwijfeld van me....
    Ik hou je in mn achterhoofd ;).
    En wat megaaaaaaaa lief en attent dat je dit voor je vader nu doet, echt petje af meid!!!

Liefs Duivinnetje :)

8. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.550
    526
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Ik zal ook eens even kijken. Ik heb nog wel het een en ander aan boeken die ik toch weg wilde doen. En ook nog wat serviesgoed.
    Laatst net een paar zakken met kleding gedoneerd aan het "Aanmeldcentrum" in Ter Apel (buuf doet daar vrijwilligerswerk) maar misschien kan ik nog wat andere zaken vinden.

9. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Lieve meid, wat vreselijk wat je vader over komen is.

Ik ga als alles meezit eind september verhuizen en vermoedt dat ik ook nog wel wat spulletjes zal hebben. (wat kastjes,koelkastje,stoelen en denk nog wel meer) Zal vast ook nog kleding hebben die anders ook in de zak gaat.

Tegen die tijd zou ik uiteraard wel wat willen schenken.

10. liebrando

lieve meiden bedankt voor al jullie lieve reacties! dat doet me goed en zeker me vader!!

Echt werkelijk alles is welkom, alle soorten hulp is welkom. Me vader moet weer helemaal vanaf de bodem beginnen dus alles is welkom. Super lief dat jullie zo meeleven en meedenken!!

11. liebrando

Ik doe het me alle liefde voor me vader, hij is de laatste persoon op de wereld die deze hel verdiend. Mijn vader staat al bijna 6 jaar dag en nacht voor iedereen klaar. Hij helpt waar ie maar helpen kan niks is hem te gek en dan zoiets! Dat bevat je gewoon niet, dat ze juist hem dit aan moeten doen. Ik heb me vader nog nooit zo kapot en emotioneel gezien. Mijn vader laat zijn emotie namelijk nooit zien. En nu moet ik op tv ineens me vader zo gebroken zien dat doet me echt pijn!! En daarom wil ik hem zo graag helpen zijn droom en zijn leven weer op te bouwen dat ik hem ga helpen waar ik maar kan!!

maar bedankt voor jullie lieve woorden richting mijn hulp zeker fijn om te lezen!

12. liebrando

en weer up!

13. toefje

toefje Niet meer actief

Hallo,

Ik wil heel graag mijn zolder opruimen en komen veel spullen wat ik graag van de hand wil doen.
    Wij wonen dicht bij drachten.
    Zouden jullie dit wel op willen halen?
    Ik heb ook vanaf zaterdag salon tafel en eet tafel met 4 stoelen.
    veder nog een kinderwagen.
    kleding rekken.

14. liebrando

Ohh daar zou je me vader heel blij mee maken!
    Ophalen is geen probleem denk ik. Ik zal je even pben met het telefoonnummer van me papa, dan kan je even wat met hem afspreken!

kledingrekken zal ie ook super blij mee zijn want die moet ie ook allemaal weer opnieuw zoeken!

15. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ik zet dit topic even op slot, om even te overleggen met het het beheer, of we dit topic toestaan of niet.

Deel Deze Pagina