ik heb ook een siemens wasdroger daar zit een beveiliging op, als hij dan te warm wordt dan slaat hij af. tis tot nu toe 2 keer gebeurd dan moet ik hem aan de binnenkant via de achterzijde resetten
Ja de deur zit goed dicht en gaat niet open. Maar hoe kan een droger dan te heet worden? Je kiest toch gewoon een programma en gaat ervan uit dat ie het moet doen.
Bij mij (condensdroger) moet ik dan het verwarmingselement schoonmaken, dan zit daar allemaal pluis ed in. Of dan moet ik het afvoerslangetje (condensdroger dus niet zon grote maar een heel klein slangetje) even uitblazen ook ivm pluis.
volgens de monteur lag het bij ons aan de afvoerslang die zat verstopt dacht tie dat bleek dus niet zo te zijn, dus die keer zou ik niet weten hoe het is gekomen. maar vorige week toen het zo warm was, is hij weer afgeslagen hij staat hier in de garage tegen een muur aan waar de hele dag de zon op staat, en het was buiten 38 graden. Dus dat is hier waarschijnlijk de reden verder kan hij wel eens te vol zitten waardoor hij afslaat
Ik heb een bosch maar als het filter vol zit met pluizen dan begint het ding ook steeds te piepen. Ik bedoel niet het filter dat je heel vaak schoon maakt, maar onderin de machine, achter een klepje. Google anders even een gebruiksaanwijzing, daar staat het vast in.
als die hier niet goed droogt dan moet in onderaan een klepje openmaken en dan een sorrt filter ff uitspoelen komt hoop zooi uit en dan doet die het weer
hier is het ook het verwarmingelement? dat bakje wat onderin de droger zit,zit dan vol met pluis enzzz. dan stopt hij ook iedere x na een tijdje gedraaid te hebben.. als ik die even goed schoonmaak,en uit zuig doet hij het weer goed!