Wie wil me wegwijs maken in het land van..?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Jusi, 9 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Zoals jullie kunnen zien aan mijn handtekening, hebben wij 2 augustus intake bij het Geertgen.
    Wat kunnen wij hiervan verwachten??
    Wat gaan ze nu eigenlijk doen de eerste keer?

Ik ben namelijk best wel bang dat ze ons naar huis sturen, 'omdat we al een zoontje hebben en dus zwanger kunnen worden.'
    Máár dat is nu juist het probleem!
    Even een kort stukje geschiedenis van onze situatie:
    We zijn alweer vanaf mei 2007 bezig voor een gezinnetje, bestaande uit 2 kinderen.
    Eind 2007 heb ik al een mk/curretage gehad.
    Begin 2009 dus een positieve test, waaruit ons prachtige zoontje geboren is. :) In week 31 begon ik te vloeien, en met de geboorte bleek dat de placenta al half losgelaten was.
    Hij is dus met recht een wonder te noemen!

In februari 2010 zijn we weer voor een tweede gegaan, wat uitliep op 2 mk's, waarvan 1 met cytotec en 1 curretage. (zie handtekening).

Maar nu, nog steeds geen zwangerschap! De gyn waarbij we onder behandeling zijn, heeft ons al de standaard onderzoeken naar de herhaalde mk's laten doen, maar daar kwam niks uit.
    Zij noemt het dus pure pech, maar ik denk al langer dat er iets meer aan de hand is.
    Vooral ook omdat ik nu alweer 9 maanden na mijn laatste mk zit.

Vandaar dat we nu de stap hebben genomen om naar het Geertgen te gaan. Maar ik weet dus totaal niet wat we moeten verwachten!

Nu dus nóg steeds niet zwanger! Ik vind het zelf w

2. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen

Deel Deze Pagina