Zwanger? Net bevallen

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door xxessiexx, 21 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xxessiexx

xxessiexx Actief lid

2 jun 2010
    427
    12
    18
    Hallo allemaal.

Omdat ik al een aantal dagen buikklachten heb besloot ik vanmorgen maar een test te doen.
    Maar weet niet wat ik ervan moet denken. Omdat het 1 een predictor is waarmee ik heb getest en 2 ik zie wel wat maar weet echt niet wat ik ervan moet denken. Eigenlijk ben ik gewoon benieuwd of jullie ook wat zien.

Stukje voorgeschiedenis:
    Bij kind 1 duurde het 9 maanden voor ik zwanger was. Daarvoor was ik aan de pil en had gelijk een regelmatig cyclus.

Bij kind 2 duurde het een jaar maar ik had geen regelmatig cyclus meer sinds de vorige bevalling. Ik kreeg mijn eerste ongesteldheid pas toen ik gestopt was met borstvoeding en eerst was dat nog heel onregelmatig. Pas toen het een aantal keer regelmatig was geweest werd ik zwanger.

En nu ben ik net bevallen ( nou ja 3 maanden terug ) maar dat vind ik toch net. Uiteraard een aantal keer onveilig gevreeeen. Wel geef ik nog borstvoeding maar ben nog niet ongesteld geweest.
    Ik weet dat borstvoeding geen anticonceptie middel is, maar wij namen de gok. Omdat na zwangerschap 1 ik ook niet zwanger werd tijdens borstvoeding geven en wij zouden nog wel graag nog een kindje willen. (Dit zou alleen wel erg snel zijn, maar goed. Net zo welkom als dat het over een jaar zou zijn)

Hierbij een foto van de test:

O ja moet er wel bij zeggen dat deze foto pas genomen is ruim een uur nadat ik de test had gedaan.
    Wel zag ik redelijk snel " iets" maar heel onduidelijk. En nu de tijd verstrijkt vind ik hem toch iets duidelijker dan in het begin.
    O en ik heb dat glaasje eruit gehaald omdat ik dacht dat ik daardoor misschien een schaduwlijntje zag. Zo irritant die weerspiegeling.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      10,4 KB
      Weergaven:
      124
  2. willow23

willow23 Niet meer actief

ik zie wel wat, maar ze zeggen hier dat predictor niet goed is mischien een kv test doen?

groetjes willow

3. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Ik zie inderdaad een streepje, maar kan het niet nog hcg van de vorige zwangerschap zijn? Ik weet niet hoelang dat blijft zitten?

4. xxessiexx

xxessiexx Actief lid

2 jun 2010
    427
    12
    18
    Het is sowieso niet van de vorige zwangerschap, want ik heb getest totdat alles eruit was zeker 5 a 6 weken terug al. Dit heb ik gedaan omdat ik borstvoeding geef en ik benieuwd was wanneer alle hcg eruit zou zijn. Zodat mocht ik eventueel testen ik zeker zou zijn dat het geen restje was.

Maar ja predictor inderdaad... Dat komt ik was zo nieuwsgierig dus gisteravond om 21 uur naar de ah deze test gehaald haha. Kruidvat zit niet hier in de buurt dan moet ik echt naar het centrum.

5. Positief1984

Positief1984 Niet meer actief

Deze is niet betrouwbaar,doe een andere test van kruidvat!

6. Mamadaisy

Mamadaisy Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.533
    6
    38
    Predictor Early geeft vals positieve uitslagen, ik zou een kruidvat test doen..

7. xxessiexx

xxessiexx Actief lid

2 jun 2010
    427
    12
    18
    #7 xxessiexx, 21 aug 2013
    Laatst bewerkt: 21 aug 2013
    Zijn deze nou echt zo onbetrouwbaar dat je er echt niet van mag uitgaan? Wat erg want ze zijn niet goedkoop. Dit is trouwens geen early maar de gewone variant.

8. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Nee ik zou hier echt niet op vertrouwen.
    Vorig jaar april had ik een duidelijkere streep met die early test binnen de afleestijd.
    Ik helemaal blij... Not binnen 4 uur ongesteld en was echt niet zwanger kv sloeg negatief uit.

9. xxessiexx

xxessiexx Actief lid

2 jun 2010
    427
    12
    18
    Maar dit is niet de early of maakt dat geen verschil?

10. Positief1984

Positief1984 Niet meer actief

Ik zou gewoon een andere doen;)

11. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Predictor is in mijn ogen de meest onbetrouwbare test die er bestaat.
    Early of niet weggegooid geld.

12. xxessiexx

xxessiexx Actief lid

2 jun 2010
    427
    12
    18
    Ow...
    Dan toch maar kruidvat testen halen vanmiddag.
    Pfff kan niet wachten tot morgenochtend. Niks vervelender dan niet weten of het nou echt is of niet.

13. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Ik zou een andere doen maar de gewone is volgens mij wel betrouwbaar hoor alleen de early niet

14. giosy

giosy Actief lid

31 okt 2011
    281
    0
    0
    NULL
    N-H
    waarom dan wachten tot morgenochtend zou ik zeggen :-D

15. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Idd, gewoon even niet plassen en drinken.. :) succes, spannend!

16. xxessiexx

xxessiexx Actief lid

2 jun 2010
    427
    12
    18
    Haha dan heeft het nog even de kans om te stijgen mocht ik wel zwanger zijn.
    En dan doe ik het dus liever voor de zekerheid met ochtendurine dan straks weer een supervaag lijntje te hebben

17. eviiii

eviiii Fanatiek lid

27 feb 2013
    1.137
    0
    0
    werk en gezelligheid
    vrouwenpolder
    Hihi spannend! Duim voor je!

18. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Succes, idd spannend, hopelijk niet weer een predictor domper!

19. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.975
    15.607
    113
    Nabij Utrecht
    Dit is geen early.

Ik zeg zwanger.

20. mamavanyasmin

mamavanyasmin Actief lid

11 dec 2011
    403
    1
    16
    Zuid Holland
    ik heb in het verleden ook vals positieve testen van predictor gehad, gebruik alleen nog maar kruidvat of clearblue.. succes meid

Deel Deze Pagina