Lopen de ovulatietestjes op?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Smurfin90, 23 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smurfin90

Smurfin90 Bekend lid

17 mrt 2014
    829
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hey meiden

In eerste instantie ging ik er vanuit dat ik mijn eisprong rond de 15e had gezien mijn libido al flink gestegen was en ik al steken had (normaal heb ik dan een dag later mijn ei).
    We hebben het flink gezellig gemaakt en ik meende op het wachtbankje te zitten.
    De 19e was mijn afscheiding ineens heel waterig en dit ging in de avond over op vruchtbaarslijm, ik had helaas geen ovulatietestjes in huis dus we hadden het maar weer even gezellig gemaakt.

Woensdag voor de zekerheid toch ovulatietesten gehaald waar maar een heel licht streepje op te zien was dus ik ging er vanuit dat ik dinsdags mijn piek gehad zou hebben.
    Gisterochtend ben ik voor de zekerheid door blijven testen en de test liep duidelijk op!
    Heb meerdere testjes gedaan om mijn piek te kunnen vinden, maar de testjes liepen na mijn idee daarna niet echt op.

Wat zeggen jullie komt mijn piek nog of is dit gewoon een rare ronde?
    De test van vanmorgen heb ik trouwens om 06:30 uitgevoerd maar met mijn slaaphoofd heb ik een uurtje later opgeschreven.

Bijgevoegde bestanden:

2. Voila

Voila Niet meer actief

Ik denk dat je piek er nog aan komt. Ik zou vanaf nu wel 2x testen op een dag. De streepjes op jouw test betekende bij mij dat mijn piek er snel aan kwam! dat betekent niet dat dat bij jou ook zo is, maar wie weet!

3. Smurfin90

Smurfin90 Bekend lid

17 mrt 2014
    829
    0
    16
    NULL
    NULL
    Sorry trouwens voor de fotokwaliteit, heb op het moment alleen een goedkoop telefoontje tot beschikking..

4. Smurfin90

Smurfin90 Bekend lid

17 mrt 2014
    829
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dankje voor je reactie Voila hopelijk gaat dat nu bij mij ook zo, straks nog maar eens naar de action.

Normaal ken ik mijn cyclus zo goed, maar nu na die miskraam snap ik er allemaal niks meer van.
    Heb sinds gisteren ook zo'n aparte menstruatie gevoel dit herken ik van mijn zwangerschappen maar deze heb ik gister al uitgesloten.

5. Smurfin90

Smurfin90 Bekend lid

17 mrt 2014
    829
    0
    16
    NULL
    NULL
    Net nog eens gekeken, nu hij opgedroogd is is lijkt hij ook al feller hopenlijk vanmiddag toch een knaller.

Bijgevoegde bestanden:

6. Smurfin90

Smurfin90 Bekend lid

17 mrt 2014
    829
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heb ik de piek gemist? :(

Bijgevoegde bestanden:

7. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    hij springt 24-48 uur na de piek, dus veel plezier ;)

Deel Deze Pagina