heftige kramp 6 dagen na tp..

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Bubblez, 11 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Hi meiden..

Ik vraag het mij toch af.. vorige week zaterdag terugplaatsing gehad van een 7 cellige embryo. Ging helemaal goed. Van de week al wat klachten, misselijk, lage rugpijn en eerst zeer gespannen borsten. De spanning van mn borsten is sinds 2 dagen weg maar ik heb nog een vraag..

Ik heb na de punctie veel pijn gekregen. Zo erg dat ik zelfs vorige week vrijdag savonds nog op de seh heb gelegen. Niks aan de hand gelukkig. De pijn werd flink minder en nu voel ik alleen af en toe links nog steekjes op de plek waar ze vorige week mn vagina wand hebben doorboord.. alleen sinds vanmorgen.. heb ik toch een flinke kramp rechts in mn buik.. niet te zuinig.. ondertussen al een keer of 10 gehad.. en echt flink pijnlijk dat ik er van verkramp. Het duurt ongeveer een minuut of 2 en dan is het weer weg..

Is dit iets waar ik voor moet bellen? Of is dit normaal?

2. mamabri

mamabri Niet meer actief

oh...wat spannend! Ik heb er geen verstand van, maar kan het niet van het innestelen komen? Als ik zwanger ben heb ik de hele dag door menstruatiekrampen, kun je het daarmee vergelijken?

3. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ja het voelt als menstruatie pijn.. alleen heel gecentreerd.. rechts..

Heb gebeld. Ben ook 2.5 kilo zwaarder dan gisterochtend.. Dus ook een beetje veel.. moet nu pc slikken. En morgen om 9 uur bellen of ik nog pijn heb en hoe zwaar ik ben. En dan eventueel langs komen.

Ben benieuwd..

4. mamabri

mamabri Niet meer actief

Dat zwaarder worden is wel vreemd, maar kan zijn dat je wat meer hebt gegeten en nog geen ontlasting hebt gehad? (ik roep maar wat hoor en ben aan het meedenken)

Bij TP kan het toch geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap worden bij mij weten? Het kan misschien toch een innesteling zijn. Ik ga in ieder geval héél hard voor jullie duimen! Veel beterschap met de pijn, is niet leuk.

5. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ja betreft mn gewicht geen idee.. straks gauw slapen en kijken wat het morgen is..

En geen idee of dat kan.. lijkt me niet. Want ze leggen hem in je baarmoeder..

Ik duim ook.... We hebben geen cryo's. Dus dit is poging 1 al.. en anders weer dat heLe traject..

Ik laat het je horen!

6. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ik heb totaal geen ervaring wb terugplaatsing en cryo's etc. Af en toe lees ik stiekem of er al nieuws is bij jou :) Ik ga echt heel hard duimen, want dat hebben jullie echt wel verdiend! Ik hou het in de gaten en hoop jullie snel te mogen feliciteren :)

7. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Bij een terugplaatsing is een bbz niet uitgesloten. En de toename van lochaamsgewicht zou kunnen duiden op overstimulatie (dat kan ook bij weinig eicellen!). Gewoon goed in de gaten houden, als je je niet goed voelt meteen aan de bel trekken. Maar je hebt morgen weer een belafspraak zie ik. Hopelijk is het niks ernstigs!

8. Dreamer29

Dreamer29 Fanatiek lid

25 feb 2015
    2.612
    996
    113
    Oh, spannend zeg Bubblez! Ineens flink gewichtstoename dus.... Benieuwd hoe t vanochtend is en wat er uit je belafspraak komt. Duim voor jou!

9. mamabri

mamabri Niet meer actief

hoe gaat het?

10. Pinkflower

Pinkflower Fanatiek lid

11 apr 2014
    1.111
    75
    48
    Bbz kan zeker voorkomen bij IVF & ICSI en ook zelfs bij verwijderde eileiders.
    Hou je klachten in de gaten i.v.m. overstimulatie.

11. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.649
    76
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Heb zelfs gelezen dat de kans groter is, toch vreemd maar het is dus wel iets om rekening mee te houden.

12. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Oh echt? Dat had ik niet verwacht..

Maar alles is goed. Bloed is goed, ontsteking cellen zijn ook gezakt ten opzichte van vorige week (ookal in het ziekenhuis geweest..) en mn eierstokken waren gehalveerd qua grootte. Was vorige week ongeveer 6 cm vocht en nu ongeveer 2.5 cm vocht. Dus ook beter.
    Geen overstimulatie, geen ontsteking. Geen gekke dingen. Dus medisch gezien is alles goed.

Verder nog niks te zien. Wel een hele dikke baarmoeder slijm laag. Dus dat ziet er goed uit. Dus ja.. blijven duimen..

13. mamabri

mamabri Niet meer actief

Spannend hoor, hopelijk gaat het gewoon goed!

14. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.728
    2.229
    113
    Hier mama van 2 icsi kids :). Heb je al een test gedaan? Eerste positieve test was bij mij na 6 dagen al. Ik duim voor je!

15. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Nee ik ga ook nog niet testen. Ik mag volgende week zondag testen. Wellicht dat ik de dag ervoor test. Ligt eraan..

Ik heb de pijn nog.. Zo irritant.. en voor mijn gevoel rook ik net bloed. Maar geen idee nog. We moeten nog 7 dagen wachten...

16. mamabri

mamabri Niet meer actief

Nog steeds pijn? En je rook bloed? Ben je ongesteld geworden? Ik hoop van niet en duim nog steeds!

17. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ja buikpijn komt en gaat nog steeds. Gisteren de hele dag sowieso. En vandaag nog geen idee.

Ja rook bloed.. ik weet t niet.. het rook een beetje roestig. . Maar er is nergens bloed.. en geen bloed geeft moed. En zelfs als ik nu wel bloed zegt dat niets... handig he al die hormonen... :D

18. mamabri

mamabri Niet meer actief

Wanneer je zwanger bent wordt je reuk ook anders, zelfs als je het net bent is mijn ervaring ;) dus wie weet! Smaak overigens ook, ik, een echte theeleut, vind thee afschuwelijk smaken in een zwangerschap :p dus het kan prima hoor. Buikpijn zegt op zich niets, ook dat is wel een bekend zwangerschapskwaaltje (menstruatiepijn) Gewoon goede moed houden!

19. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ik had dat na de TP van Aiden.

Kreeg 6 dagen na TP enorme pijn linksonder in mijn buik, omgeving eierstokken. Midden in de nacht wat voortduurde tot de volgende morgen. Ziekenhuis gebeld. Moest direct komen ivm mijn overstimulatie en dat ze bang waren voor een gedraaide eierstok. Bloed tevens geprikt. Maar er was niks aan de hand.
    Daarna nam de pijn langzaam af en kreeg ik telkens het gevoel alsof ik ongesteld zou worden.
    Maar niks van dat alles. Ik bleek zwanger!

Hoop dat het bij jou hetzelfde is!

20. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Dat hoop ik ook!

Ik heb er dik 3 dagen echt last van gehad. Vandaag dag 4 en nu een leer of 10 denk ik.. Dus het blijft aanhouden..

Maar geen bloed. Ook geen gevoel dat ik dat ga worden.. nog misselijk.. geen idee..

Nog even geduld.. ik hoop het zo..

Deel Deze Pagina