onze trap heeft een likje verf nodig. Maar ik ben op zoek naar ideeen om het net even anders te doen. Geen opzet renovatie, huis is pas 5 jaar oud dus dat is echt nog overbodig. Ik zie wel eens iets voorbij komen met plakplastic tegen de stootborden. Als iemand dat heeft en wilt showen dan graag. Of een net even andere kleur, of meerdere kleuren.
Wat is je interieur style? Scheelt weer zoeken. Overigens staat op welke.nl en op pinterest ook erg veel inspiratie.
Pinterest heb ik nog geen wauw gevonden. Het is nu veel grijs en wit in huis. Maar op den duur willen we meer naar warmere tinten.
Zoiets? Hout structuur? Om het wat lichter te ogen en dan een mooie beits erop. Wat ikzelf ook erg mooi vind. Is een betonlook of kalkverf op de trap (rechterfoto) Bekijk bijlage 534171
Wij hebben flexxstairs. Het is wel even werk, maar het eindresultaat is wel heel mooi moet ik zeggen.
Die betonlook vind ik ook wel heel mooi! De trap is nu wit geverfd dus houtlook krijg ik er (helaas) niet meer op.
Dit is de trap van m'n zus. Geverfd met krijtverf "grafiet" van Annie Sloan, drie lagen lak en stickers geplakt..