Streepje van vandaag is wel iets donkerder hoor. Wat meer gevuld ook. En van daag hoef je niet eens veel verschil te zien. Morgen kun je beter vergelijken Gefeliciteerd! Ik hoop dat het deze keer goed mag gaan.
Ik zie ook oploop. Nu heb ik ook begrepen dat predictor wat langer na kan drogen en aangezien die bovenste van gisteren is, vind ik het wel oke eruit zien. Je HCG verdubbeld zich ook pas na 48 uur, dus wellicht zou hij morgen wel veel duidelijkere oploop laten zien omdat er dan min. 48 uur tussen zit!
Ik zie ook oploop hoor. Je bent nu gewoon zwanger, helaas zeggen streepjes niet alles over de verloop van je zwangerschap.
Dat hij licht is is spannend, maar oploop is belangrijker! En die hoeft niet elke dag, dus dat er al wat oploop is, is mooi! Hou hoop
De foto is genomen ongeveer 10 minuten later. Dus wel redelijk opgedroogd. Ik laat vanmiddag mijn HCG prikken! Bedankt voor jullie reacties allemaal. Ik ben zo bang ...
Wat een spanning meid. Maar ik zie zeker een oploop. Heel licht vind ik hem helemaal niet voor 14dpo. Succes ben ik benieuwd naar de uitslag.
Ik vind het nog steeds een prima test hoor! Predictor kleurt nog wel een half uur na. Ik ben een stuk positiever dan jijzelf. Maar ik snap je wel hoor, is ook een stukje zelfbescherming...
Ik zie wel een lichte oploop, je moet morgen testen om de oploop echt te kunnen zien. Ik heb nog hoop
Ik ben blij dat jullie allemaal zo positief zijn! Ikzelf nog steeds niet hoor. Zo is hij opgedroogd: Hopelijk vanmiddag de bloeduitslag!
De oploop is op de laatste foto echt wel heel goed te zien! Met die bloeduitslag zal het ook wel goed zitten vanmiddag
Ik zie ook oploop, zeker op de laatste foto. Houd moed! Ik duim voor je dat alles voorspoedig verloopt