Jaaa ik ben heel blij! Maar tegelijkertijd is het ook nog heel spannend. Maandag mag ik weer prikken. En als het dan weer goed is, niet meer. Op naar maandag! Heeel erg bedankt voor jullie medeleven , allemaal!! ❤️ En ik laat zeker maandag horen hoe hoog hij dan is.
Wat een goed nieuws!! Ik wilde je nog laten weten dat ik standaard bruinverlies heb gehad in de zwangerschappen. Soms een week soms een maand. Na 3 mnd was het weg.
Bedankt voor al jullie felicitaties! Moet zeggen dat ik met de dag leef, weer een goede test dan kan ik weer een dag vooruit. Hopelijk is de bloedtest maandag goed, dan ga ik eerst niet meer testen. Weet ook dat als het HCG op een gegeven moment heel hoog is, dat het in dezelfde mate zakt. Zelfs na mijn curretage had ik nog dikke positieve testen. Het is gewoon nog vreselijk spannend, en ik ben als de dood dat het misgaat. Maar goed, het is afwachten! Ik ben heel blij met dit forum, jullie geven me echt de positiviteit die ik dan nodig heb. Heel erg bedankt ❤️ Voor degene die het nog leuk vinden natuurlijk de test van vanochtend nog even.
Ziet er weer prachtig uit! Hou in de gaten dat je testen ook weer lichter kunnen worden als er teveel hcg is. Dat noemen ze het Hook-effect. Geniet van vandaag! Het is al bijna maandag!