Wie wil meekijken? Dip-vraag

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by annabeth, Sep 2, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Fleurtje

Fleurtje Actief lid

May 31, 2010
    421
    0
    16
    NULL
    NULL
    ja ik had op dat moment ook ziekte van pfeiffer waardoor de arts ook zij dat het beter was om op dat moment te stoppen met de pil. dus toen ook meteen besloten om voor een kindje te gaan. misschien dat het daardoor ook kwam. hopelijk blijf ik voortaan zulke mooie cyclussen houden of negen maanden niet haha.

gelukkig heb jij nu ook meteen weer mooie cyclussen. het is zo vervelend als je lijf zo raar doet.

ja zal ook voor ons beide duimen!! jaa kunnen ook voor onzelf duimen hoor. zal je volgen op dit forum :)

2. annabeth

annabeth Fanatiek lid

Jun 21, 2011
    1,253
    1
    0
    iets juridisch... ;)
    Groningen
    Haha ik zal jou ook in de gaten houden. Mega-spannend die super-grafiek van jou. Ik ben echt heel hoopvol gestemd voor jou. :) :) :) Nu hopen dat die van mij ook zo mooi wordt met over 2 of 3 dagen een dip... ;)

3. Fleurtje

Fleurtje Actief lid

May 31, 2010
    421
    0
    16
    NULL
    NULL
    ik zie dat je vandaag al een dipje had? spannend. als je 16 je eisprong hebt gehad is dat 4 dpo net als ik. ik ben weer terug met me temp op 36.8. nog een paar dagen en dan weten we meer.

4. annabeth

annabeth Fanatiek lid

Jun 21, 2011
    1,253
    1
    0
    iets juridisch... ;)
    Groningen
    Ja inderdaad een dipje en ik denk ook dat ik op 4dpo zit. :) Zou een goed teken kunnen zijn. :) Ik heb alleen vannacht heel slecht geslapen, dus ik weet niet wat dat met de temp doet...

Nou ja, we wachten maar af... Die van jou is echt nog prachtig hoog! Wanneer is je NOD? Spannend!!!

5. annabeth

annabeth Fanatiek lid

Jun 21, 2011
    1,253
    1
    0
    iets juridisch... ;)
    Groningen
    Mijn kaartje met de temp zoals ik die heb gemeten, in het begin soms te laat ‘s ochtends:
    My Ovulation Chart

En dan mijn kaartje met de gecorrigeerde temp. (FF heeft de optie dat je je temp kunt ‘terugberekenen’ naar het moment dat je normaal opstaat. Iets minder betrouwbaar dan op het goede moment tempen natuurlijk, maar misschien wel betrouwbaarder dan te late opnamen laten staan):
    My Ovulation Chart

Je ziet: hele verschillende kaartjes...

Zelf lijkt de tweede mij meer correct... Die zet het ei ook op een meer logische dag. Wat vind jij?

6. Fleurtje

Fleurtje Actief lid

May 31, 2010
    421
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja mijn kaartje blijft tot nu toe nog hoog gelukkig. Hopen dat het ook echt zo blijft kan met de dag veranderen helaas. Maar tot nu toe ziet het er nog hoopvol uit. Borsten beginnen steeds pijnlijker te worden. Normaal gesproken heb ik dat alleen aan de zijkanten maar nu echt overal. Verder heb ik sinds gister beetje last van maagzuur (beetje brandend gevoel in mijn keel), maar heb vaker last van mijn maag. Dus weet neit of dat iets betekent.

Ik zou het kaartje die je gecorrigeerd hebt aanhouden hoor. ik denk echt dat je op dag 16 je eisprong hebt gehad. zo ziet het er in ieder geval wel uit. Jeetje wat spannend dat je ook op 4 dpo een dip hebt. Hebben we een beetje vergelijkbare kaartjes he.

7. Fleurtje

Fleurtje Actief lid

May 31, 2010
    421
    0
    16
    NULL
    NULL
    iK heb trouwens donderdag of vrijdag mijn NOD verschilt soms wel eens bij mij. Soms lf van 13 anders 14.

BIj mij maakt het niet uit of ik slecht slaap of niet. Ik heb afgelopen nacht ook niet goed geslapen en had erg slecht geslapen toen ik die dip had. Mijn temp scheelt daarbij niets. Als je volgens mij maar een uur ofzo voordat je tempt wel hebt geslapen.

8. annabeth

annabeth Fanatiek lid

Jun 21, 2011
    1,253
    1
    0
    iets juridisch... ;)
    Groningen
    Jouw kaartje is echt super!! :) Klinkt heel goed. En dat last van maagzuur ook, want dat had ik ook toen ik zwanger was. En ook mijn borsten deden helemaal zeer en ze werden ook echt groter...

Dat je je nog kunt inhouden met testen.... RESPECT! Ik had al lang over zo'n stokje geplast...

En wat mijn kaartje betreft, ik denk idd ook dat het gecorrigeerde kaartje beter is. Die lijkt ook veel logischer en eisprong op dag 16 past ook beter bij de positieve ovulatietesten op dag 14 en 15. Dan zou een ei op dag 17 wel erg laat zijn...

Spannend hoor!

Ik hoop dat het voor ons allebei raak is, maar ik ben bij jou wat zekerder dan bij mij. Hihi. Ik heb (nog) nergens last van verder...

9. Fleurtje

Fleurtje Actief lid

May 31, 2010
    421
    0
    16
    NULL
    NULL
    haha jaa zou dat wel graag willen maar ik ben zo bang voor weer een teleurstelling. maar moet me ook inhouden hoor! maar heb de stoute schoenen aangetrokken en heb vandaag 3 testen besteld van mat care. krijg die morgen in huis dus zou woensdagochten kunnen testen. dat is dan de dag dat ik waarschijnlijk ongesteld moet worden. maarja als woensdag me temp is gedaald weet ik eigenlijk al dat het niet raak is. jaa ze zijn gewoon wat voller en pijnlijk! maar mijn tepels worden niet donkerder ofzo, gehoord dat dat ook al voor je NOD kan.

ja ik kreeg echt vanaf 5 dpo al beetje krampen en me borsten begonnen toen zeer te doen dus wie weet bij jou ook morgen!! haha jaa ik ben aan de ene kant wel positief gestemd maar aan de andere kant weet ik het niet. voel niet erg veel namelijk en die ongikrampen duiden bij mij meestal erop dat het niet raak is. dus dat vind ik wel vervelend. ben benieuwd of je wat voelt aankomende dagen. je weet nu misschien wel beter je symptomen te herkennen nu je al een keertje zwanger bent geweest.

10. annabeth

annabeth Fanatiek lid

Jun 21, 2011
    1,253
    1
    0
    iets juridisch... ;)
    Groningen
    Ik had ook echt ongi krampen hoor, toen ik wel zwanger was. Dat heeft wel geduurd tot week 6 ofzo! Hoorde volgens de verloskundige zo. :) En na week 6 was 't ook weg. En die donkerdere tepels heb ik nooit gehad, ook niet met 10,5 weken. Mijn borsten werden wel groter en ik kreeg blauwe aders, maar verder niet. Nou ja, en mijn taille verdween helemaal... :D

Ik denk dat jij al echt kunt testen hoor... Je zit op 11 DPO! Hoe goed de testen van Matcare zijn weet ik niet, maar met Kruidvat 2voor5 zou 't al moeten lukken....

Vind het echt hartstikke spannend!

Ik moet nog even wachten. Misschien kan ik zondag ofzo testen... :D

11. Fleurtje

Fleurtje Actief lid

May 31, 2010
    421
    0
    16
    NULL
    NULL
    ik ga woensdagochtend testen, dat is dan 13 dpo dus zal dan vast wel iets moeten zien als ik zwanger ben. jij had het dus ook niet ik las dat dit vaak voorkomt en een van de eerste symptomen. dat je taille verdwijnt is toch iets minder he hahah :p maargoed ik test woensdag jij zondag hopen dat het voor ons beide goed nieuws is. oo ben gewoon zenuwachtig. hopelijk mag het eindelijk eens zo zijn, en voor jou ook weer zo zijn. we hebben wel lang genoeg gewacht.

12. annabeth

annabeth Fanatiek lid

Jun 21, 2011
    1,253
    1
    0
    iets juridisch... ;)
    Groningen
    @Fleurtje: Precies: lang genoeg gewacht, ik hoop op twee knaltesten deze week! Ik heb net even 2 Kruidvat 2 voor 5 testen gehaald. :) Maar ja, ik moet echt nog even geduld hebben. ;)

Donkerdere tepels? Tsja, misschien kan het bij veel vrouwen voorkomen, maar ik had het dus echt niet. :) Wel die rare blauwe aders, maar ja... die gaan na afloop wel weer weg.

En die taille verdwijnt echt al heel erg snel. Die ben je met een week of 8 à 9 al behoorlijk kwijt. Minder, maar ook dat heb ik er graag voor over. ;)

13. Fleurtje

Fleurtje Actief lid

May 31, 2010
    421
    0
    16
    NULL
    NULL
    o wat spannend dat je al testen hebt gehaald. ik vraag me af of je ochtendurine ook kan bewaren. als ik morgenochtend nou in een potje plas en deze in de koelkast zet kan ik daar dan morgenmidag als me testen zijn binnengekomen mee testen denk je.

gelukkig heeft niet iedereen dan die donkere tepels, misschien krijg ik ze dan ook niet en ben ik hopelijk gewoon zwanger. ik begin nu ook wel erg benieuwd te raken dus misschien morgen toch een testje wagen. maarja wat als ie negatief is :(

ja dat heb ik er zeker ook voor over, en inderdaad je raakt het heus wel weer allemaal kwijt als je er zelf ook wat voor over hebt.
    hoeveel dpo had jij vorige keer getest? en voelde die ongi krampjes anders aan of niet. bij mij namelijk niet. ging net douchen en viel wel op dat aders op mijn borsten duidelijker te zien zijn.

14. Fleurtje

Fleurtje Actief lid

May 31, 2010
    421
    0
    16
    NULL
    NULL
    o en vergeten te zeggen ik heb eigenlijk al vanaf 5 dpo af en toe wat gelige slijmerige afscheiding. vaak krijg ik wat slijmerige afscheiding net voor NDO maar nu al vanaf 5DPO

15. annabeth

annabeth Fanatiek lid

Jun 21, 2011
    1,253
    1
    0
    iets juridisch... ;)
    Groningen
    Die aders en die ongi krampen klinken echt heel zwanger. :D Die krampen voelden echt niet anders. Gewoon hetzelfde. Ik had een positieve test in handen en ik vloog nog steeds regelmatig naar de wc om te kijken of er echt geen bloed was. Gewoon omdat de krampen inderdaad precies hetzelfde voelen. Dus daar zou ik me geen zorgen over maken als ik jou was. ;)

Tsja en als je morgen test en hij is negatief... dan is dat maar zo... Wil niet zeggen dat ie dan eind van de week nog steeds negatief is. Maar ik denk stiekem dat je positief gaat testen. :D
    En volgens mij kun je ochtendurine wel bewaren en dan later testen (las dat iemand anders hier op het forum dat had gedaan; die wilde testen, maar moest eerst een test kopen), maar waarom zou je dat doen als je al testen hebt?

16. Fleurtje

Fleurtje Actief lid

May 31, 2010
    421
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oo wat spannend zeg. begint nu wel te kriebelen om te testen. ik heb nog geen testen in huis. heb ze vanmorgen besteld dus krijg ze als het goed is morgenmiddag binnen. dus daarom had ik het idee om mijn ochtendurine op te vangen en bewaren tot ik ze in huis heb :)
    ja het is jammer als hij negatief is maar dan zien we daarna wel verder inderdaad!

17. annabeth

annabeth Fanatiek lid

Jun 21, 2011
    1,253
    1
    0
    iets juridisch... ;)
    Groningen
    Je kunt ook even langs 't Kruidvat om de 2 voor 5 euro-testen te halen... :D :D :D Die schijnen erg gevoelig te zijn! Heel veel meiden testen daar al meerdere dagen voor de NOD positief mee. :D :D :D

18. Fleurtje

Fleurtje Actief lid

May 31, 2010
    421
    0
    16
    NULL
    NULL
    hihi volgens mij zijn we even nieuwsgierig :D ja maar heb heel veel thee gedronken dus dan plas ik nu gewoon water. dus morgen weten we hopelijk meer haha. dan gebruik ik ochtendurine en zal ik vanavond niet veel meer drinken

19. annabeth

annabeth Fanatiek lid

Jun 21, 2011
    1,253
    1
    0
    iets juridisch... ;)
    Groningen
    Ik zou nu de KV 2v5 testen halen en dan idd morgenochtend testen. Nu heeft niet zoveel zin als je heel veel hebt gedronken.

Jeeeee wat spannend! Ik hoop echt op een dikke knaller voor jou morgen! (En dan voor mezelf dit weekend) :D :D :D

20. Fleurtje

Fleurtje Actief lid

May 31, 2010
    421
    0
    16
    NULL
    NULL
    ik zal het je morgen laten weten!! en ik hoop ook zeker voor jou dat het van het weeken een mooie positieve test is!!

Share This Page