Wie wil meekijken? Dip-vraag

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door annabeth, 2 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annabeth

annabeth Fanatiek lid

21 jun 2011
    1.253
    1
    0
    iets juridisch... ;)
    Groningen
    Vind het echt best spannend nu. Ik heb opeens ook het gevoel dat ik mij wat raar voel. Ik weet nog dat ik dat bij de vorige zwangerschap had. Ik voelde me "unheimisch", kon het niet goed thuisbrengen. Dat gevoel heb ik nu ook een beetje, maar wel minder erg. Mijn borsten voelen raar, alsof er spanning op staat, maar als ik er op druk dan voel ik eigenlijk niks. Voel me ook wat 'leeg' (weet niet hoe ik het anders moet omschrijven; alsof ik een hele tijd niet heb gegeten en echt moet gaan eten)...

Mja, of zou ik het me nu allemaal in gaan beelden.... :(

2. Fleurtje

Fleurtje Actief lid

31 mei 2010
    421
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nou ik weet niet of je het je inbeeld. Zou toch best kunnen, dat je vandaag je innesteling hebt gehad en daarna de klachten beginnen. O ik hoop het ook echt zo voor je. Ik had gisteren heel erg dat ik maar steeds trek bleef houden. Dan had ik wat gegeten en dan had ik eerst het gevoel dat ik niet meer hoefde en dan tien minuten later weer trek.
    Ik had net echt eiwit geelachtig slijm. Net zoals je hebt voordat ik me eisprong heb, ook nog nooit gehad. Dus ik vind het ook echt spannend. Hoeveel dagen had je vorige keer voor NOD getest. Misschien kan je nu weer vroeg testen.

3. annabeth

annabeth Fanatiek lid

21 jun 2011
    1.253
    1
    0
    iets juridisch... ;)
    Groningen
    De vorige keer heb ik echt pas rond mijn NOD getest. Het was ronde 15 ofzo en ik geloofde eigenlijk niet eens meer dat het kon lukken. Ik voelde me wel vreemd, maar ik wist niet wat ik hoorde te voelen. Pijnlijke borsten had ik altijd tussen ei en ongi, dus daar was ik ook niet verbaasd over. Ben pas gaan testen toen ik twee dagen voorbij de NOD was (dacht ik ongeveer) en ik nog helemaal niks merkte, behalve dan buikpijn. :D

4. annabeth

annabeth Fanatiek lid

21 jun 2011
    1.253
    1
    0
    iets juridisch... ;)
    Groningen
    Heb even een oude poll opgezocht...

Op 10dpo testte al ca 45% van de mensen die meededen positief en op 12dpo was dat zelfs ruim 80%!!!

12dpo lijkt me dus wel een mooie dag... Da's voor jou al morgen. :D Voor mij wordt dat volgende week dinsdag (zondag is 10dpo).

5. Fleurtje

Fleurtje Actief lid

31 mei 2010
    421
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oke ik dacht dat je misschien vroeg getest had. Jaa dat denk ik ook dat 12 dpo een mooie dag voor ons is.
    Hopelijk worden de dinsdagen de lucky dinsdagen!!!:D

6. annabeth

annabeth Fanatiek lid

21 jun 2011
    1.253
    1
    0
    iets juridisch... ;)
    Groningen
    :D Dat is ook zo! We zitten precies een week na elkaar!!! :D :D :D Oh dat zou super zijn! Heb je al testen in huis nu?

Ik hoop dat mijn templijstje nu net zo mooi gaat worden als die van jou... Morgen maar weer OMHOOG! :)

7. Fleurtje

Fleurtje Actief lid

31 mei 2010
    421
    0
    16
    NULL
    NULL
    jaa echt grappig. en beide op dag 16 eisprong en beide op 4dpo maybe innestelingsdip. nou als dat niet toevallig is!! nou zou het helemaal fijn zijn als we beide zwanger zijn!! heb vamorgen besteld dus krijg morgen me testen binnen. dus wordt ochtendurine bewaren en wachten op de postbode haha

8. annabeth

annabeth Fanatiek lid

21 jun 2011
    1.253
    1
    0
    iets juridisch... ;)
    Groningen
    Ik heb even gegoogled maar de meiden die ochtendurine bewaren (in de koelkast, half uur van tevoren er weer uit), zeggen wel dat de kwaliteit afneemt. Ik weet niet hoe laat de post bij jou komt?

9. Fleurtje

Fleurtje Actief lid

31 mei 2010
    421
    0
    16
    NULL
    NULL
    ja weet ik eigenlijk niet vaak in de ochtend dus dat wordt laat plassen en hopen dat de post op tijd komt. maar ik denk dat als ik zwanger ben er evengoed wel iets uit moet komen. we zullen zien :D

10. annabeth

annabeth Fanatiek lid

21 jun 2011
    1.253
    1
    0
    iets juridisch... ;)
    Groningen
    Hahaha vanavond dan maar niet teveel meer drinken, anders ontplof je morgen zowat. :$

Hihi en als je echt nodig moet, kun je altijd zodra de winkels open zijn een andere test halen. ;)

11. Fleurtje

Fleurtje Actief lid

31 mei 2010
    421
    0
    16
    NULL
    NULL
    Haha nee heb 1,5 glaasje water op. Maar heb dorst haha. Merk eigenlijk nu pas hoeveel ik afgelopen week drink. Want normaal gesproken kan ik zo bijna een hele dag doen met een paar glaasjes water ofzo.
    Kan het normaal gesproken wel lang ophouden en zal waarschijnlijk ook langer duren voor ik echt nodig moet als ik nu zo weinig drink.
    Oo ben zenuwachtig want ik durf eigenlijk niet. Heb niet het idee dat ie positief zal zijn morgen.

12. annabeth

annabeth Fanatiek lid

21 jun 2011
    1.253
    1
    0
    iets juridisch... ;)
    Groningen
    Haha nou als je nu weinig drinkt dan is je urine morgen in elk geval heel geconcentreerd. :D Dat is goed. :D (Je moet alleen niet zo weinig drinken dat je morgen barstende hoofdpijn hebt natuurlijk.... Ik drink 's avonds zelf bijna niks. Op het werk drink ik de hele dag door, maar nu ik er over nadenk... Sinds ca 18 uur toen ik thuis kwam heb ik niks meer gedronken)....

Hihi en ik zou me geen zorgen maken om een negatieve test. Ik heb echt het gevoel dat het bij jou wel goed zit. :D En zelfs als je morgen negatief test, dan zegt dat nog niet alles. Er zijn meiden die met 6 dop positief testen, maar anderen testen een week na de NOD nog steeds niet positief. Een negatieve test morgen betekent dus niet dat je hoe dan ook niet zwanger bent. Je hebt alleen wel een goede kans om al positief te testen en weten dat je zwanger bent is wel heel veel beter dan deze twijfels, toch? :D :D :D

Jeetje, ik wilde dat ik morgen kon testen! Al zou ik ook wel bang zijn voor een teleurstelling hoor...

Is bij mij nu een extra moeilijk puntje, want man is weg. :( Heeft (ook) een ander. Onze laatste keer was dus misschien wel de laatste kans in tijden... :(

13. Fleurtje

Fleurtje Actief lid

31 mei 2010
    421
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jaa dat komt wel goed zal geen hoofdpijn hebben haha. Zal mezelf niet uitdrogen. Ik hoop het zoo. Laat het zeker weten!!

Oo :( bedoel je dat hij met iemand anders is en jij ook? zijn jullie uit elkaar? wat vervelend voor je zeg!!
    maar jullie willen wel voor een kleintje gaan?

14. annabeth

annabeth Fanatiek lid

21 jun 2011
    1.253
    1
    0
    iets juridisch... ;)
    Groningen
    Nee, hij heeft een ander, ik niet.... Ik bedoelde, hij heeft naast mij ook nog een ander. :( We waren druk bezig voor een kleintje te gaan en nu dus opeens dit... Hoe het nu allemaal verder moet weet ik niet. Alles eerst maar even laten bezinken. Ik denk dus ook niet dat er volgende rondes nog geklust gaat worden voor een kleintje. :( Daarom hoop ik ook zo dat het deze keer raak is...

15. Fleurtje

Fleurtje Actief lid

31 mei 2010
    421
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jeetje wat erg voor je! Wanneer heb je dat gehoord? En dat terwijl jullie een kindje willen! Ken je diegene ook, die ander!? Zal vast moeilijk voor jou zijn zeg! Ik weet natuurlijk niet hoe jullie er nu instaan maar als jij evengoed nu graag zwanger wilt zijn, hoop ik nog meer voor jou dat het zo is! Dan is het voor jou zeker spannend!!! Mijn duimen draaien voor jou :)

16. annabeth

annabeth Fanatiek lid

21 jun 2011
    1.253
    1
    0
    iets juridisch... ;)
    Groningen
    Vorige week. :( Tsja... :( Ik ken haar niet, alleen van gezicht. Maar ik hoop nu, hoe het ook verder gaat, toch zwanger te zijn idd. Ben 31 dus nu nog helemaal opnieuw beginnen lijkt me erg moeilijk en ik wil toch echt kinderen. :(

Maar, belangrijker: heb je al getest? Temp is weer wat hoger zag ik. Goed nieuws!

17. Fleurtje

Fleurtje Actief lid

31 mei 2010
    421
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nou heel veel sterkte ermee! En hopelijk is het raak!

Ik zie dat jou temp weer is gestegen dus eenmalige dip gehad :D joehoe! Misschien toch innestelingsdip!!

Nee mijn potje staat keurig in de koelkast! Zijn nog niet binnen maar wacht wel netjes :) ik ben gewoon een lafaard want eigenlijk durf ik gewoon niet te testen! Ja temp weer iets gestegen hopelijk betekent dat iets goeds!

18. annabeth

annabeth Fanatiek lid

21 jun 2011
    1.253
    1
    0
    iets juridisch... ;)
    Groningen
    Ja ik had idd ook een eenmalige dip. :D Hopelijk is dat een goed teken!! Spannend! Al voel ik vandaag weer helemaal niks... Voel me 'gewoon'. Zelfs mijn borsten doen niet echt zeer. Of zou dat nog te vroeg zijn?

En... heb jij inmiddels al kunnen testen?

19. annabeth

annabeth Fanatiek lid

21 jun 2011
    1.253
    1
    0
    iets juridisch... ;)
    Groningen
    Ik brand van nieuwsgierigheid... Al getest? :D :D :D

20. Fleurtje

Fleurtje Actief lid

31 mei 2010
    421
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nou hier nog steeds geen testjes binnen helaas. Ik weet niet of ik dan evengoed vandaag ga testen. toch maar misschien beter morgen doen? of denk je dat ik die ochtendurine in de koelkast straks nog kan gebruiken?

Deel Deze Pagina