Oh wat spannend! Nou ja, morgen nog maar een testje doen. Streepje zou steeds donkerder moeten worden! Als je echt duidelijk in het daglicht een roze streepje ziet, dan lijkt 't mij echt een positief resultaat. En immers; gisteren schreef je ook dat je een klein lijntje zag? Je vond 't alleen niet noemenswaardig dus je interpreteerde 'm als negatief. Misschien was dat toch echt al een beginnend streepje! Ik geloof er niets van dat jij ongesteld wordt. Volgens mij ben je gewoon hartstikke zwanger. Hoge temp, prachtige innestelingsdip, lijntje op je test...
Haha nou deze fotograaf lukt het toch niet hoor. maar als ik morgen echt een positieve test (hopelijk) heb dan zet ik hem er meteen bij om hem aan je te laten zien. Ooo ik hoop het ook echt zo!! Maar ik durf er nog niet aan he. Nee wilde hem inderdaad niet als positief zien, misschien was het toch wel iets. Mijn vriend vroeg gister, heb je die testen nou al binnen? Dus ik zei ja... EN??? toen zei ik ook vanja ik zag iets wat niets was. Zat ie me een beetje raar aan te kijken.. wat ben jij af en toe toch een rare zegt ie, laat mij eens kijken dan. Dus ik moest lachen maar had die test al weggegooid dus kon het hem niet meer laten zien. Ja dit is wel de eerste keer dat er zoveel tekenen zijn dat het misschien wel raak is. Maar ik durf het gewoon nog niet want stel dat mijn temp morgen toch is gezakt we zullen zien!! Ik hoop dat jij volgende week ook een positieve test in handen hebt. Na al dat wachten heb je het zeker verdiend. Voel je nog dingen waarvan je denkt.. misschien is het toch wel raak?
Jammer dat het niet lukt met de test op de foto. Maar goed, als 't streepje in het echt maar te zien is. Toch? Super hoor... Ik verwacht wel dat ie morgen of overmorgen echt heel dik en duidelijk wordt. Zo spannend... Ik snap wel dat je er niet heel hard op durft te hopen, maar het begint er wel echt op te lijken. Denk echt niet dat je temp morgen zakt... Ik hoop ook op een positieve test volgende week. Voel me nu wel redelijk normaal geloof ik. Gistermiddag voelde ik me wat 'weeig' en had ik ongi-krampen. Moest ook steeds boeren. Echt lucht teveel. Mijn borsten groeien ook, maar ze doen nog geen pijn. Was volgens mij de vorige keer wel zo... Verder merk ik niks. Maar goed, 't is nog vroeg, net een week na ei... en mijn temp is wel echt hoog... Ik heb even mijn vorige grafiek erbij gepakt en toen is ie nooit zo hoog geworden! In de maand daarvoor wel, maar toen waren het twee uitschieters. Ben benieuwd hoe dat nu gaat zijn. Of de temp echt tegen de 37 blijft hangen... Dat zou dan wel een goed teken zijn denk ik, want ik ben voor zover ik weet verder niet ziek.
ja ik zal morgen zekerr laten weten of hij duidelijker is geworden. moeten maar even afwachten o klinkt bij jou ook positief hoor!! je klachtjes enzo! en dat je temp zo hoog is is ook echt een goed teken denk ik. ben benieuwd of het voor ons beide raak is. zou wel echt geweldig zijn he!! laat je morgen zoiezo meer weten. kijken of we dan met positief nieuws kunnen komen en anders laat ik het natuurlijk ook weten
Ik ga morgen onmiddellijk weer kijken hier. Ben echt heel erg benieuwd, maar ik heb er wel vertrouwen in. Had direct al een heel goed gevoel bij jouw grafiek en je klachtjes die je eerst had... Pfff en nu moet ik nog een week wachten.... balen, want dat kruipt echt voorbij...
Help... Je temp is naar beneden... Hoe is het met het streepje op de test? Hopelijk is het een eenmalige dip...
:'( ja hij is gedaald, stom he. Heb wel een test gedaan zie een heel vaag lijntje.. snap er niets meer van. Denk dat ik vandaag toch ongesteld wordt. Of mijn lf is weer een dag langer dat ik morgen ongesteld wordt. nou is wel balen.. dan maar weer op naar de volgende ronde. hopelijk is het voor jou wel raak
Wat raar zeg, als je toch nog een vaag lijntje ziet... Tsja, even afwachten. Hoop dat je toch niet ongesteld wordt en dat de temp morgen weer omhoog schiet. Mijn temp is al drie dagen voor mijn doen belachelijk hoog. Heb de grafiekjes van de vorige twee maanden erbij gepakt en die hebben dat nergens... Maar goed, blijft afwachten. En ik heb er nog steeds niet echt een goed gevoel over. Nog een week, dan weet ik t vermoedelijk zeker (want dan is m'n NOD).
ja snap het ook niet. maar ga er wel vanuit dat ik vandaag ongesteld wordt want hij zakt denk ik niet voor niets. Wauw ik zie het inderdaad nou dat is waarschijnlijk wel goed teken toch? ik hoop het zo voor je. zou echt leuk zijn!!
Ik hoop ook dat mijn hoge temp een goed teken is, maar t is nog wel erg vroeg om daar conclusies uit te trekken. Helaas... En wat jouw temp betreft... Ik wil je geen valse hoop geven, maar het kan wel. Kijk hier maar naar de bovenste grafiek: Fertility Charts Gallery - FertilityFriend.com
Zag dat je ongesteld bent geworden. Shit... Ik heb hier ook niet zoveel hoop meer. Temp is naar beneden gedonderd. Raar, want ik zit pas op 9 dpo... Hoop niet dat ik vandaag of morgen ongesteld word, want dan heb ik wel een heel erg korte LF... Da's geen goed teken...
Hey ja ben gister ongi geworden dus niet gelukt deze keer. Maja maakt niet uit ik ben er niet verdrietig over ofzo. Voel me eigenlijk wel opgelucht want ik heb nu pas door hoe dat tempen mij eigenlijk in de ban houdt. Ik ga daarom ook even een tijdje niet meer tempen. Ik maak mezelf gek en slaap slecht omdat ik dan bang ben dat ie weer daalt etc. Wil weer even wat rust en genieten van wat ik wel heb zeg maar. Dus wil me niet meer zo focussen op het zwanger worden, is niet echt goed voor me. Maarja uiteindelijk zit je evengoed elke maand weer in spanning hoor, je kan je geest toch niet uit zetten. Zie inderdaad dat jou temp wat is gedaald maar geloof niet dat je al ongi wordt hoor. innesteling kan ook op 9dpo. Hoop toch voor je dat het deze keer raak is
Toch jammer dat je ongi bent geworden. Maar aan de andere kant denk ik altijd: als het dan toch niet gelukt is, word ik het liefst zo snel mogelijk weer ongesteld zodat de volgende ronde maar weer kan beginnen. Toch? En wat je zegt over dat tempen, dat herken ik wel. Ik word 's nachts ook wakker en dan ben ik helemaal geobsedeerd door de temp. Dan ben ik bang dat ik niet goed genoeg slaap voor een betrouwbare temp en dan ben ik ook bang dat ie daalt... Misschien is het inderdaad beter om er iets minder krampachtig mee bezig te zijn. Dat geeft meer rust, ook al kun je je hoofd niet uitzetten. Je kunt ook alleen je afscheiding wat in de gaten houden. Zodra het doorzichtig wordt en rekbaar wordt gewoon meer gaan klussen. Dat lijkt me nog wel vrij ontspannen, toch? Ik ben alleen gaan tempen omdat ik sinds mijn curettage bijna geen afscheiding meer heb. Deze maand begint het eindelijk heel voorzichtig weer een klein beetje te komen, maar 't was echt weg! Had 't gevoel dat ik echt helemaal leeggezogen was... En om dan toch een beetje te weten of mijn lichaam weer ongeveer naar behoren functioneerde, was dat tempen wel heel handig...
Ja tempen is zeker handig om je cyclus goed in de gaten te houden. Maar ook geestelijk erg mee bezig zijn. Ben benieuwd of je al had getest???
Twee keer getest, negatief... En vandaag al bruin verlies. Denk dat ik ongi word, maar t zou wel heel vroeg zijn. Dat heb ik opeens een keer een erg korte LF...
jammer dat ze negatief zijn. raar dat je al bruinverlies hebt maar miss late innestelingsbloeding? hoop voor je dat je evengoed nog postitieve testen krijgt.
Hoop is hier nu redelijk weg.... vandaag weer bruin verlies en zonet out of the blue hele wc-pot rood... En nog steeds voor mijn NOD.... Temp is ook nog gewoon hoog.... snap er niks van.
Zie dat je ongesteld bent geworden en je temp ook is gezakt Jammer, had wel goede hoop voor jou. Had het je ontzettend gegunt. Hoop voor je dat je relatie ook goed gaat verder zodat je gewoon weer naar de volgende ronde kunt.