wie wil meekijken met mijn ovutest van kruidvat

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door 2011anoniem, 20 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 2011anoniem

2011anoniem Actief lid

29 jan 2012
    370
    17
    18
    NULL
    NULL
    hallo,

Heb vandaag me eerste ovu test gedaan omdat ik niks meer van me cyclus begrijp wat vinden jullie van deze ovutest hij is nog niet positief maar komt die dichtbij of zijn ze altijd zo van kruidvat?

2. 2011anoniem

2011anoniem Actief lid

29 jan 2012
    370
    17
    18
    NULL
    NULL
    en hier nog een foto van dezelfde! alvast bedankt voor het meekijken:D

3. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Ik zou zeggen dat het donkerder kan maar ik gebruik andere testen

4. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ik lees altijd dat de kruidvat testen niet zo goed zijn.
    Heb er geen ervaring mee.
    Succes!

5. 2011anoniem

2011anoniem Actief lid

29 jan 2012
    370
    17
    18
    NULL
    NULL
    heb ze ook eerder gehad maar ze zijn nu vernieuwd dus was benieuwd of ze nu wel goed waren.
    Maar denken jullie dat ik wel dicht bij me ei zit of niet? zoals je de test nu ziet.

6. felina

felina Actief lid

17 jan 2012
    350
    0
    0
    NULL
    Hij kan dikker meestal bij kruidvat word hij echt vet die teststreep en als je eisprong nadert dan moet je Maar eens opletten tijdens het testen dan word de test streep eerder zichtbaar dan de controlestreep en dan is je lh het hoogst...........ik ben tot nu toe 2 keer zwanger geraakt met kruidvat ovutesten.................op welke dag van cyclus zit je nu? Ik zou nog effe doortesten.

7. 2011anoniem

2011anoniem Actief lid

29 jan 2012
    370
    17
    18
    NULL
    NULL
    ja dat weet ik niet heb januari mijn mirena laten verwijderen ben toen na 5.5 week(cyclus 38 dagen) pas ongi geworden en een lf van 12 dagen nu zit ik alweer op dag 22 heb met tampen nog steeds geen verhoging maar ben vorige week donderdag een slijmprop verloren heel doorzichtig glibberig spul en dat is de derde keer na verwijdering mirena al. Ben trouwens ook een pco er.
    (mijn geduld was nu zo op dat ik maar ovu testen heb gekocht:p)

8. Kaka

Kaka Lid

20 mrt 2012
    32
    0
    6
    Leeuwarden
    Wat grappig...ik heb donderdag t/m zondag die testen gedaan en zaterdag zag deze er precies zo uit! Zondag was de test veel lichter dus ik heb ook geen idee of het een goede eisprong is geweest....:(
    Ik ben erg onregelmatig en heb op gevoel getest. Vandaag nog een test gedaan en ook heel licht...
    Ik zou zeggen...doe er morgen nog een op ongeveer hetzelfde tijdstip! Misschien dat de test bij jou wel donkerder wordt!

9. Lady1985

Lady1985 Niet meer actief

Ik zou je adviseren om andere testen te gebruiken. Die van sensitest of zwanger&kids zijn veel duidelijker!

10. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Dat is ook mijn advies (al vraag je hier eigenlijk niet om) maar al de KV ovu testen die ik gedaan heb zag ik voor positief aan. (en dat kon echt niet). De andere testen zijn ook nog eens een stuk goedkoper.

11. felina

felina Actief lid

17 jan 2012
    350
    0
    0
    NULL
    als ik deze testen bekijk krijg je 1 deze dagen je eisprong test nog maar effe door tot dat hij weer lichter word...... en vooral niet vergeten te klussen.

Deel Deze Pagina