Ik heb nu al twee avonden dat ik savonds positief test. En in de ochtend een vaag streepje, die je alleen in het licht ziet. Ik heb geen idee waar ik in mijn cyclus zit. Vorige week Kwam ik erachter dat mijn spiraal eruit is. Hoe kan dit?
Hoe kan je spiraal er zomaar ineens uit zijn zonder dat je het merkt?! Wat betreft de testen; wellicht is jouw avond urine geconcentreerder dan je ochtend urine. Ik zou even een paar dagen wachten en dan nogmaals testen. Succes!
Zijn de testen 2 dagen achter elkaar gedaan of heb je een dag overgeslagen? Welk merk/soort test heb je gedaan. Heb je een foto van je testen?? Is er wel verschil in de testen van alleen de avond (de een duidelijker dan de andere?)
Met afvegen voelde ik het draadje van de spiraal. De testen waren 2be sure. De extra gevoelige. Nee twee dagen achter elkaar getest
Test vanochtend. Is hezelfde streepje als gisteravond. Is echt super licht. Maar we zien echt een streepje.
Mijn spiraaltje was blijkbaar in m'n baarmoedermond gezakt ook, en stond op het punt eruit te vallen ook, ik merkte er ook niets van, de gyne zei dat het evengoed met een van de volgende plasbeurten eruit kon komen en je er gerust niets van kan merken, het is afwachten hoe je cyclus dan verloopt, kan zijn dat je al trg een normale cyclus hebt zonder dat je het wist..
Maar je test dus met 2 verschillende testen?? Dat kan je dus beter niet doen. Ik zou nu met de kv over 2 dagen weer testen in de ochtend. Als je echt zwanger bent moet die dan flink duidelijker zijn dan nu. (Ik zie op je kv overigens niks).
Nooit geweten dat een spiraal er zomaar uit kan komen joh! Als ik je testen bekijk zie ik wel echt een tweede streepje.... wellicht even contact opnemen met je huisarts?
Op de onderste test zie ik een streepje idd. Zou het ook bij 1 soort test houden dan kun je goed zien of hij oploopt.