Hello ladies, Deze ronde was een beetje raar. Ik geloof dat mijn eisprong echt wel 5 of 6 dagen eerder was deze cyclus. Ik had ineens veel zin en toen ik op 23 of 24 dec ovulatie teste bleek ik een redelijk donker streepje te hebben, dus ik teste de volgende dag weer, washet strwepje lichter!! Eisprong dus al gehad. Wel om de dag geklust gelukkig! Nu dacht ik vandaag ik ga een zwangerschapstest doen. ( geen idee hoeveel dpo ik ben of wanneer mijn nod is) De testen zijn licht positief maar wel nadat het goed opgedroogt was. (Ik moest plotseling weg en vergat de test. Toen ik terug kwam zag ik dit: Wat denken jullie?! Indroog? Of positief?
Op de onderste zie ik niks, de bovenste is positief mits het streepje binnen de afleestijd kwam. Dus eigenlijk is er niks over te zeggen Zou overmorgen nog eens testen.
Ik zie op beide roze streepje. kruidvad had het bij mij ook pas streepje na opdrigen en was echt 100% zwanger 3 dagen later knaller
Volgens mij gewoon positief. Zeker die action! Hopelijk een plakkertje en dat het streepje morgen al wat donkerder is!
Op de action(denk ik?) test zie ik een lichte streep. Was bij mij positief. Duurde ook wel 5 minuutjes. Dag erna veel donkerder! Vind persoonlijk action prettiger dan kruidvat
Ik weet dus niet wanneer mijn ei was.. Ik zal morgen of overmorgen nog eens testen. (Waarschijnlijk morgen, ik kan nooit wachten )