Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sampiedampiedamdododo

    9 jan 2023
    18
    0
    1
    Vrouw
    0BCF2049-36E2-45E8-B8E4-4B0496F70168.png 4A746C15-581B-45B7-83DA-BCBD75FF9000.jpeg Ik snap er niets meer van en krijg ook geen duidelijkheid wat me enorm veel stress bezorgd. En jaaa, daarmee heb ik alleen mezelf. Maar ik kan m’n hoofd niet uitzetten.

    1-5 januari gemenstrueerd

    9 januari dacht ik een positieve test te hebben, maar hier zeiden jullie van niet.

    Inmiddels zit ik op cyclussen 17 en heb ik nog geen ovulatietest gehad die positief is. Ik heb geen weet van m’n cyclus door borstvoeding.

    Zijn de testen van 8/9 januari dan positief geweest en is het dan voldoende geweest dat we 2/7/9/14 januari geklust hebben of niet?

    ik heb al 2 kindjes, maar de wens is zo groot. En toch voelt stoppen met borstvoeding nog niet goed aangezien ik bij m’n oudste ook gewoon kon blijven voeden en zwanger raakte…

    gisteren werd ik ineens misselijk en moest ik overgeven. Zou dit van een eventuele innesteling kunnen zijn?

    zo lastig dit! Ik hoop dat jullie even mee willen kijken.

    testen zijn van 2besure en action
     
  2. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.586
    15.063
    113
    Nabij Utrecht
    Ik zie er nog geen positieve test tussen zitten.
    Je kan op je action testen goed zien dat alle testen tussen 2 en 10 jan zo donker waren door verhoogd lh en het dus niet je piek was (waarom start je overigens al op cd 2 met ovulatietesten?).

    Ik zou gewoon blijven doortesten
     
    Suzi98 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina