Idd, dat klopt! Ik ben erg benieuwd of het allemaal uitkomt, zou natuurlijk super zijn We gaan er gewoon voor!!!
Hoi! Hier ook! Heb er 2 voor juli, 1 voor juni en 1 voor mei/juni, waarvan 3 meiden en 1 jongen . Ben benieuwd! Ben ook benieuwd wat er bij jullie uit gaat komen . Groetjes Patatje
Wat leuk nog meer dames Ik zit ook nog te wachten op een aantal pendels die ik gisteren aangevraagd heb. Dus hopelijk komen er nog meer mooie pendels voor juni of juli
Hoi hoi, ook een berichtje van mij. Ik heb er 2 voor juli, dus ik ben heel benieuwd. Daarnaast ik heb er ook nog 1 voor juni. Voor ons zou juli ook wel heel leuk zijn, want in die maand zijn we ook precies 1 jaar getrouwd
wat leuk dat er nog meer meiden komen juli zou voor mij/ons heel speciaal zijn omdat we eigenlijk dan zouden gaan trouwen en precies 5 1/2 jaar bij elkaar zijn maar stiekem hoop ik natuurlijk dat we allemaal eerder zwanger zijn
naadje53: 'eigenlijk gaan trouwen'??? Gaat het niet door? Dat zou erg jammer zijn!!! Zelf ben ik pas getrouwd (14 april) erg mooie, drukke, gezellige en sprookjesachtige dag
mira hey we zouden eigenlijk 1 juli gaan trouwen, maar mijn relatie ging niet goed meer dus vandaar dat we de bruiloft hebben laten cancellen nu gaat het gewoon goed tussen ons en zijn we er klaar voor! dus ooit gaan we alsnog trouwen
naadje53: Wat vervelend zeg. Fijn dat het nu allemaal weer goed gaat tussen jullie. Hopelijk gaan jullie snel trouwen, het is echt super gaaf, een dag die helemaal rond jullie twee draait Ik hoop dat je het niet erg vond dat ik naar de reden vroeg.
@mira nee hoor ik heb er in het begin wel veel moeite meegehad en nu gaat het makkelijker het is alleen soms even slikken als ik bedenk dat het binnenkort zou gebeuren maarja we hebben alles gewoon bewaard dus hoe dan ook ooit ga ik weer trouwen
He dames! Hier ook 1 voor juli maar heb er 3 voor mei dus ben benieuwd liever mei natuurlijk! Groetjes Char
Hier ook 1 voor juli! Een meisje.. Ook nog een voor januari 2012 dus ik hoop natuurlijkdat de eerste uitkomt haha
Ik heb net weer een pendel teruggekregen, weer een voor juli 2011!!! En opnieuw een jongen! Ik krijg alleen pendels voor jongens, dus als de eerste geen jongen is hebben alle pendels het fout