Is het nogsteeds erg druk met id kaarten aanvragen?

Discussie in 'De lounge' gestart door NoLu, 26 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NoLu

NoLu Niet meer actief

Hoi Hoi,

27 augustus gaan wij op vakantie en ik ga donderdag 3 id kaarten aanvragen ( kids + vriend )

Maar ik hoor nu door familie dat t nu erg lang duurt?

Zou ik mn kaarten nog voor eind augustus hebben?

2. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    dat verschilt per regio
    ik heb vorige maand een paspoort voor onze dochter gehaald en deze heb ik gewoon binnen 1 week kunnen halen.

je kunt kijken op de site van je gemeente, hier bij ons stond de verwachte levertijd vermeld.

Ook is het zo dat als het voor je kind zijn/haar eerste document is (en het dus geen vervanging van de bijschrijving is) dat je dan met voorrang behandeld wordt.
    Ik zie dat het nog 2 maanden duurt voor jullie op vakantie gaan, lijkt me dat dat moet lukken.....

3. dat denk ik wel hoor
    eind augustus is nog 2 maanden, dat lijkt me wel te doen.
    maar ik zou wel zo snel mogelijk gaan

4. Gerdatje

Gerdatje Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.920
    0
    0
    100% Mama
    Achterhoek
    Ik kon hem hier een week later gewoon ophalen.
    Toen was ons meisje een week of 12.

5. Linda86

Linda86 VIP lid

Lijkt me ook wel dat je dat nog gaat redden.

Wij hebben 'm ook tijdens de drukte aangevraagd, maar we konden 'm gewoon binnen een week op komen halen. Volgens mij is het allemaal nogal overtrokken.

6. nou misschien is het nu wat drukker omdat gisteren de laatste dag was dat bijschrijvingen nog mochten, en dat er vandaag in het nieuws is, als je op schiphol staat en je kind heeft geen eigen reisdocument, dat je gewoon PECH hebt.

meestal komen mensen dan alsnog in beweging

7. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Gisteren hebben wij ze aangevraagd en hebben ze volgende week maandag. De piek was al geweest zei mevrouw die ons hielp

8. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Heb vrijdag die van mijn dochter opgehaald en die was gewoon in een week klaar. Je hebt nog bijna 2 maanden, dus als je hem nu aanvraagt, moet hij volgens mij heus wel optijd klaar zijn!

9. Bri

Bri Niet meer actief

Wij hebben net paspoorten aangevraagd.
    Van tevoren een afspraak maken voor het aanvragen, in A'dam word je dan ook stipt op jouw tijdstip geholpen. Productie duurde gewoon een week. Afhalen was zo gepiept. Viel allemaal reuze mee!

10. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Lijkt mij dat dat gewoon moet lukken hoor.......hier had ik de paspoorten ook met een week:)

11. Wij hebben 'm vorige week opgehaald en een week daarvoor aangevraagd. Gewoon de normale duur dus :)

12. Cayth

Cayth Fanatiek lid

17 nov 2010
    1.216
    0
    0
    Bad Nieuweschans
    Ik heb vandaag paspoort aange daags voor ons zoontje, die ligt gewoon volgende week dinsdag klaar! :)

13. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ik heb vrijdag een paspoort voor mijn dochter aangevraagd en die ligt in principe as vrijdag klaar.

14. O ja goed dat ik dit lees, moet donderdag naar het gemeentehuis ervoor :D oeps bijna vergeten.. :)

15. aapje79

aapje79 Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.712
    28
    48
    gelderland
    mijn zoon heeft 2 weken geleden een nieuwe id kaart gekregen en ik kon hem na 1 week ophalen. gewoon de normale tijd dus.

16. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Ik heb em ook aangevraagd vandaag, ligt volgende week dinsdag klaar.

17. Fietje86

Fietje86 Niet meer actief

Vorige week donderdag aangevraagd, ligt komende donderdag al klaar

18. XoXo

XoXo Niet meer actief

Er zou een probleem zijn met de paspoorten, de wachttijd voor de id kaart is gewoon normaal.

19. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0

ook dit is dus niet helemaal waar
    het paspoort van onze dochter was ook gewoon binnen 1 week klaar

Wel is het zo dat als je het eerste IDbewijs voor je kind aanvraagt deze mogelijk eerder behandelt wordt dan als je een bijschrijving wijzigt in een IDbewijs!

20. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Ik heb ze 11 juni aangevraagt en heb ze net opgehaald......

Deel Deze Pagina