Hoi Hoi, 27 augustus gaan wij op vakantie en ik ga donderdag 3 id kaarten aanvragen ( kids + vriend ) Maar ik hoor nu door familie dat t nu erg lang duurt? Zou ik mn kaarten nog voor eind augustus hebben?
dat verschilt per regio ik heb vorige maand een paspoort voor onze dochter gehaald en deze heb ik gewoon binnen 1 week kunnen halen. je kunt kijken op de site van je gemeente, hier bij ons stond de verwachte levertijd vermeld. Ook is het zo dat als het voor je kind zijn/haar eerste document is (en het dus geen vervanging van de bijschrijving is) dat je dan met voorrang behandeld wordt. Ik zie dat het nog 2 maanden duurt voor jullie op vakantie gaan, lijkt me dat dat moet lukken.....
dat denk ik wel hoor eind augustus is nog 2 maanden, dat lijkt me wel te doen. maar ik zou wel zo snel mogelijk gaan
Lijkt me ook wel dat je dat nog gaat redden. Wij hebben 'm ook tijdens de drukte aangevraagd, maar we konden 'm gewoon binnen een week op komen halen. Volgens mij is het allemaal nogal overtrokken.
nou misschien is het nu wat drukker omdat gisteren de laatste dag was dat bijschrijvingen nog mochten, en dat er vandaag in het nieuws is, als je op schiphol staat en je kind heeft geen eigen reisdocument, dat je gewoon PECH hebt. meestal komen mensen dan alsnog in beweging
Gisteren hebben wij ze aangevraagd en hebben ze volgende week maandag. De piek was al geweest zei mevrouw die ons hielp
Heb vrijdag die van mijn dochter opgehaald en die was gewoon in een week klaar. Je hebt nog bijna 2 maanden, dus als je hem nu aanvraagt, moet hij volgens mij heus wel optijd klaar zijn!
Wij hebben net paspoorten aangevraagd. Van tevoren een afspraak maken voor het aanvragen, in A'dam word je dan ook stipt op jouw tijdstip geholpen. Productie duurde gewoon een week. Afhalen was zo gepiept. Viel allemaal reuze mee!
mijn zoon heeft 2 weken geleden een nieuwe id kaart gekregen en ik kon hem na 1 week ophalen. gewoon de normale tijd dus.
ook dit is dus niet helemaal waar het paspoort van onze dochter was ook gewoon binnen 1 week klaar Wel is het zo dat als je het eerste IDbewijs voor je kind aanvraagt deze mogelijk eerder behandelt wordt dan als je een bijschrijving wijzigt in een IDbewijs!