Wie heeft er ervaring mee en weet waar je ze kunt bestellen,zouden goed tegen de pijn zijn van de bevalling en snel vorderen met ontsluiting!
ik heb de bij de tuinen gekocht, ik begon met 36 weken (achteraf dom) en 2 dagen laten ben ik bevallen ik dacht dat het wel even zou duren voor dat het zou gaan werken, ik begon dinsdag, het rommelde al direct, savonds kreeg ik voorweeen die na 1 uur stopte, de dag erna had ik controle bij de vk, ze constateerde 3 cm ontsluiting, ik moest naar het ziekenhuis, daar was het rustig, maar ik moest 1 nachtje blijven (ik bleef ondertussen veder slikken) s'ochtend verloor ik me slijmprop en had ik 5 cm ontsluititng, smiddags kreeg ik wee opwekkers en 6 uur later was ze er! het viel er mee, de ontsluiting ging sne, weinig bloed verloren en niet uitgescheurd (alles wat frambozenblad capsules beloven) of het toeval was? geen idee, ik geloof er wel in
Ikke precies hetzelfde! Maar je kan er inderdaad beter niet voor 37 weken mee beginnen. Mijn bevalling duurde in totaal 8 uur en 20 minuten. Begon met het spontaan breken van de vliezen. Uurtje later eerste kramp in mijn buik. Al snel werden dit rug krampen / weeen en toen brak er een rug-weeen-storm los, auw Ik ging in 7 uur van 0 naar 10cm en na 3x persen was onze dochter er, best vlot dus voor een 1e! Herstel daarna ging eigelijk erg goed, maar ik kan natuurlijk niet met zekerheid zeggen dat het door de framboosblad thee is gekomen. Succes!
bij mij op het potje stond dat het de hele zwangerschap gebruik mocht worden (met uitzondering van de eerste 3 maanden) ik dacht zelf als ik met 36 weken begin dat werkt het wel 1 week later, maar blijkbaar ging het direct werken ik had dan wel al met 32 weken weeenremmers gehad, dus het rommelde zowiezo al in me buik, maar zo snel had ik het niet verwacht
Ik denk niet dat het bij jou puur alleen is begonnen door het drinken van de thee hoor! Je geeft zelf al aan dat je aan de weeen remmers hebt gelegen bij 32 weken, dus jouw lijf was gewoon toe aan bevallen (al was het iets te vroeg). Ik ben begonnen met 37 wkn en ben bevallen bij 38+4 wkn, dus 1,5 week later
ja dat denk ik ook, het was een combinatie van alles ik ga het wel weer proberen met deze zwangerschap, maar dan wel vanaf week 37
Waar zijn de capsules verkrijgbaar? De tuinen heeft ze niet meer. Capsules werkt beter als thee begreep ik.
even een update: ik heb ze net gekocht bij de tuinen! ze zeiden dat ze die niet verkochten, ik gaf aan dat ik ze daar eind 2009 had gekocht, ze zei dat ze de thee had, toen ze die ging pakken, trok ik dus zelf de capusles uit de schappen! ze zijn 15,99 (2009 nog 7,99!) dus ze verkopen zowel de thee als de capsules, ze staan bij de afdeling zwangerschap/en libido dingen en dan een beetje onderaan (groen potje)
ik ga ze pas vanaf week 36 gebruiken en dat raad ik je ook aan.. je kan er 3 tot 6 nemen, en dan verdelen over 3 keer per dag of 3 keer 1 of 3 keer 2 dag 1 had ik er dus maar 3 genomen dag 2 6 en dag 3 was ik aan het bevallen maar slikte ik er ook 2 per keer
Ik heb vanmiddag ook een potje gehaald, hier staat op 3-6 capsules 1per kerr max. 6x per dag liefst tijdens maaltijd. Ik heb de 400 versie. De ervaringen zijn wel echt heel wisselen, bij de een werkt t snel bij de ander doet t niks.... afwachten bij ons.
klopt ja ik heb er de eerste dag 3 genomen daarna 6 en die dag erna ook 6 wanneer ga je beginnen? ik twijfel tussen 34 en 36 weken het rommelt nu al bij mij ( in de zin van dat ik menstruatiekrampjes en harde buiken heb, al 1 week lang) ik ben dus bang dat als ik met 34 weken begin, ik dan ook al ga bevallen wat denken jullie?
Mijn verloskundige raadde aan om ze pas in week 39 te gaan gebruiken. Het schijnt altijd beter te zijn als je de natuur z'n gang laat gaan en de bevalling niet opwekt door wat dan ook. Ik ga ze dus uit voorzorg ook echt pas dan gebruiken.
Weet t niet zo goed wanneer, meningen erover zijn verdeeld. Ik neem al wel caulophyllym granules 3, per dag. Bij mij rommeld t vanaf 23wk heb veel harde buiken en licht verweekte bmh. Maar niks ergs. Wil niet tot tinnef lopen zit er nu al zo doorheen. Moet nog even kijken wanneer, ergens kan ik meer niet voorstellen dat t zo snel zal werken.... Miss 36 wk....heb ma gesprek met gyn