Iemand op deze site ooit iets besteld?

Discussie in 'De lounge' gestart door chantal26, 1 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Hoi meiden, ik heb voor onze dochter een super mooi Vingino jasje gezien.
    Nu kwam ik deze site op marktplaats tegen, en zag dat het jasje wat ik wilde hebben van 69,95 voor 55,00 euro.
    Heeft iemand ooit op deze site wat besteld, ik vindt het namelijk best een flinke korting voor een nieuwe colectie, en geen verzendkoste.
    Het gaat om deze site Kinderkleding4you, nieuwe en tweedehands kleding voor kinderen

2. woezel81

woezel81 Actief lid

6 apr 2011
    196
    0
    0
    overijssel
    bij contact staat op de site haar adresgegevens,volledige naam en mobiel nummer je zou altijd kunnen bellen als je meer wilt weten

3. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Ik zou er zelf niet zo snel iets kopen. Niet omdat ik het niet vertrouw, (ik kan op Google niks geks vinden). Maar om het feit dat het oude kleding is, niet van het seizoen van nu. Datvik geen probleem maar dan vind ik de prijs wel hoog. Deze kleding was vorig jaar voor de helft te koop.

4. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Nou het jasje wat ik gezien heb is wel van de nieuwe colectie, het gaat om dit jasje Kinderkleding4you, nieuwe en tweedehands kleding voor kinderen :)
    Ik betaal er overal 70 euro voor en hier 55 euro.
    Maar ik heb haar op facebook opgezocht en volgens mij zit dit wel goed.
    En ze is ingeschreven in het Kamer van Koophandel.
    Verder bestel ik er ook niks.

5. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Ik vind het heel vreemd, want in principe mag vingino voor de uitkooptijd niet voor een bedrag lager dan de adviesprijs verkocht worden. Vingino is daardoor vaak uitgesloten van de 10% kortingsacties enzo.

Verder staan er veel kledingstukken van vorig jaar die ik met 50% korting gekocht heb eind van de zomer voor een nog erg hoge prijs.

6. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Ik denk dat ik haar even een berichtje stuur.

7. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Ik had de jas toch op die site besteld, binnen 2 dagen had ik hem binnen :D
    En nog wel zonder verzendkosten.

Deel Deze Pagina