Friet met mayonaise en een portie kipsate als avondeten Koffiekoekjes,Chocolade met hele hazelnoten,Paprika met ribbels,Tijgernootjes.
DROP!!! stoofpotten, bierfstuk, gepofte aardappeltjes met aioli, salade met uitgebakken spekjes en ceasar dressing, ambachtelijk schepijs, risotto's, zelfgebakken cake's en taarten, en mijn favoriet, boeuf bourgignonne op mijn manier Ohw en ik lunch graag met vers witbrood met extra knapperige korst en filet americain of gerookte zalm met roomkaas en rucola. En het lullige is, nu ik zwanger ben kan ik alles wat ik opnoem bijna proeven zonder het te eten.... bijna... maar ent niet helemaal....
Qua eten: winterkost, dus stamppotten, snert, hachee etc Qua snoep: pure chocola en Engelse drop. M&M's zijn ook heerlijk, maar dan wel die zonder pinda's.
Chips! Maccaroni met parmezaanse kaas, spaghetti etc. Kaas! En zo kan ik nog wel even doorgaan......ik vind zoveel lekker. Jammer voor mij dat ik aan de lijn ben hahaha...
Echt een topic voor mij * Aardappelen!!! je kan ze kooken, bakken, pureren, poffen, overschotels, fituren enz enz. Ben gek op aardappelen * Alle hollandse kost, zeker winterkost * Chinees * Pastas * Alles uit de frietpan * MOSTERD (sinds ik zwanger ben ) * Spareribs Eigenlijk alles zolang het niet pittig is, ohja, en geen fruit (groente wel) Heb alweer honger
Eten: alles Snoep: ook alles! Hmm, ik lust dus alles en ik hou echt van eten en van snoepen, maar waar ik echt aan verslaafd ben: Friet hachée en milkshakes! Mjammie!
sushi !! kip met bot frietjes met ketchup chocoladeee, milka en ik houd van de surinaamse keuken.. haha
Ik kan van heel veel verschillende dingen enorm genieten, maar ik zal 't eens proberen om te kiezen. Eten: soto ajam, met alles erop en eraan (eitje, gebakken uitjes, prei, selderij, emping (mag ik helaas niet meer ivm allergie), taugé, rijst natuurlijk) sateh babi van mijn moeder of mijn broers Snacks: lemper (van mijn moeder of een heel goede toko) of een saucijzenbroodje met véél mosterd Snoep/zoetigheid: m&m's met pinda, Tony chocolonely melkchocolade en voor in de auto een zak met zwart/witjes
normaal gesproken... qua eten: pasta's en chicken tonight, broodje filet american, broodje zalm met roomkaas. qua snoep: van die hele zure snoepjes waar je gezicht van vertrekt.. hmmm...!! nu: niks. alles smaakt anders, heb nergens zin in. Moet al kokhalzen bij het idee aan eten. En als ik eindelijk iets heb gevonden wat ik wel wegkrijg zonder te moeten overgeven, zit ik na drie happen vol. Hopelijk is dit alleen een kwaaltje van de eerste drie maanden! Hoewel.. na het lezen van dit topic krijg ik ineens zin in friet met mayo.. zou dat erin blijven? hahaha!
Negerzoenen!!! Rode kool met krentjes,appel en kaneel. Wit pistoletje met file american,....heerlijk.
Hmm, maar ik weet nog wel een paar dingen! Als avondeten vind ik Chinees, een goulashkroket, Mc Donalds, tapas of knoflookmihoen echt superlekker. Qua snacks, heel veel. Snack is my middle name Snickers (altijd goed), M&M's, Hamka's chips, toastjes met verse brie, filet american pesto van de AH en daarop een beetje rode ui (watertanden!), lekkere verse kaas van de kaasboer, zoveel mogelijk soorten, heerlijk! Pindarotsjes, niet te versmaden, net als nougat. Ooooh en nu stop ik. Bah!