moederdag

Discussie in 'De lounge' gestart door buddy, 1 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. buddy

buddy Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.004
    12
    38
    Noord-Brabant
    Zoals iedereen wel weet staat moederdag weer bijna voor de deur.
    nu doen wij altijd wel iets daarvoor.
    nu weet ik dit jaar echt niks wat ik kan vragen....
    ik weet het een luxe probleem maar de kids vinden het ook leuk om iets te geven.
    hebben jullie tips of ideeën wat ik zou kunnen vragen??

En wat gaan jullie zelf vragen??

2. Marleen31

Marleen31 Fanatiek lid

5 aug 2011
    2.586
    475
    83
    NULL
    Noord Holland
    Ik vraag niks, ik laat me verrassen :)
    Ik ben al blij als ik mag uitslapen en een ontbijtje op bed krijg.
    Wat ik wel leuk vond is die bloempot met een vlinder, en dan de vleugels gemaakt van de voetafdrukken van je kindje. Stond een foto ergens in een topic hier..

3. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.899
    3.931
    113
    Ik kam niet wachten tot mijn dochtertje met iets zelf geknutselds aankomt :)
    Zal nog een jaartje moeten wachten, ze gaat pas na de zomer naar de psz. Ik zal het dit jaar nog met een tekening moeten doen (ook super natuurlijk)
    Verder vind ik moederdag een verwendag, dus een lekkere douchegel of doos chocola....daar zou je mij blij mee maken!

4. Eriva

Eriva Niet meer actief

Ik zou al blij zijn als ik een ontbijt op bed krijg... in ons 3,5 jaar huwelijk is dat pas 1x voorgekomen namelijk. Ik blijf hopen :)
    Ach... ik laat me gewoon verrassen verder...

5. Theepot

Theepot Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.447
    0
    36
    Zuid Holland
    Dochter heeft iets op school gemaakt en op haar kamer verstopt, ze kan niet wachten om het te geven. Man moet de hele dag werken en mijn eigen moeder is op vakantie. Zal rustig dagje worden dus.

6. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Nou, ja, eh, niks. ;)

7. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Niks.

Wij doen er niet aan namelijk

8. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Ik laat me verrassen. Ik zou persoonlijk al blij zijn met een mooie knutsel van mijn dochter.

9. buddy

buddy Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.004
    12
    38
    Noord-Brabant
    Normaal vraag ik zelf ook niks maar vriend lief wist niks dus vandaar die vraag...
    en de oudste heeft ook iets gemaakt op school die kan ook niet wachten om het te geven. En iets lekkers kan ik beter niet doen want moet afvallen en dat gaat op moederdag ook gewoon door :)

10. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Jij krijgt van mij een knuffel micchan!!

En dat bloempotje, die is van mam1991. Kun je in mijn vriendenlijst wel vinden en dan dat topic opzoeken;)

11. Gerdatje

Gerdatje Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.920
    0
    0
    100% Mama
    Achterhoek
    Wanneer is het Moederdag?
    Dochter begint 19 Mei op peuterspeelzaal. :D

12. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Blokker heeft als moederdagaanbieding leuke microvezeldoekjes in een rieten mandje? :)

Of kunnen ze niet samen met pappa een leuk armbandje uitzoeken of zelf maken?

Ik heb zelf een verbod om in het schoenenkastje te komen.
    En ik mag NIET weten wat er in zit.
    Zelfs niet gluren!

13. Saskia78

Helaas pindakaas.. 2e weekend van mei.

14. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Een lekkere rituals douche schuim of body lotion, of iets in die geest.
    verder laat ik me verassen door mijn zoon.

15. Saskia78

Sowieso verwacht ik geen kadootje van manlief (nouja ontbijt).. Ben tenslotte niet zijn moeder :)

16. Slagroomsoesje

Slagroomsoesje Niet meer actief

Ik hoef eigenlijk niet iets te hebben..
    Oudste zijn heeft zijn knutsel werkje van school verstopt voor mij hihi.
    Voor mij is het elke dag moederdag ;)

17. minon

minon Niet meer actief

Het is op een zondag toch? Ik denk dat het gaat zoals iedere zondag: ik ontbijt beneden klaarmaken en man die mn dochter uit bed haalt enzo. Cadeautjes? Nog nooit gekregen. Moet ook altijd mn eigen verjaardagscadeau kopen haha

18. Brightness2013

Brightness2013 Niet meer actief

Ik krijg van mn dochter een cadeautje van kdv en van mn man een diepvries extra voor erbij, waar ik super blij mee ben maar het is wel een cadeautje voor het hele gezin eigenlijk :p.
    Verder hoop ik wel ontbijtje op bed hoor..

19. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Zou het stiekem wel ontzettend leuk vinden als mijn man wat gaat knutselen met Ivan, maar denk dat ik dat wel kan vergeten :p haha

20. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    hier word het denk ik knutsels van de kids. en bij ons is het meer ouderdag vanuit kids dus. voor vaderdg knutselen ze niks dus de kadootjes zijn vaak voor mama en papa.

ontbijt op bed vind ik echt vreselijk. kruimels in je bed. en hun hebben grootste lol in de keuken en ik mag in mijn uppie zwart geblakerde taost met een heel zacht gekookt ei eten whaha. neehoor doem aar gezellig met znallen en laat hun alles maar dekken. en ik kook niet op moederdag haha neem het er op die manier wel van.

een kadootje vragen doe ik niet vind ik niet nodig. mijn sma deed dit ook altijd en die vroeg echt de grootste dingen. en dr kids kochten het nog ook. nu niet meer dus haha ze mag blij zijn dat we komen en en bloempje meenemen.

maar mocht je wat willen vragen zou ik het prsoonlijk klein houden in de vorm van een lekker verwen dingetje badschuim parfummmetje scrubje zulke dingen.

Deel Deze Pagina