wie wil mij helpen wel of geen eisprong

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door minimuis, 2 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Hoi wie zou mij willen helpen. Ik moet na mijn eisprong progesteron opsteken nu twijfel ik heel erg aan mijn eisprong heb op dag 9 en 10 een duidelijke ov test gehad maar ook op dag 13, alleen ze waren niet echt positief, nu geeft ff op dag 13 een stippelkruis dus ook ff twijfel. Als ik de test van dag 13 als positief invul krijg ik wel een dikkruis. Wat moet ik nu op gaan steken of niet:(

2. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Ik zou zeggen dat je op dag 15 je ei hebt gehad. Een positieve ovu test geeft aan dat je zo binnen 48 uur je ei hebt. Als je naar je temp kijkt, zou dat de datum zijn die het meest in aanmerking komt.

Waarom FF hem dan op dag 13 zet is me een raadsel.

3. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Bedankt voor je antwoord, alleen ik heb niet echt een positieve gehad vandaar ook dat ik deze vraag stelde. Ik had wel een donkere streep maar hij was niet echt positief zal de foto wel ff hier neerzetten ;)

4. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
  5. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    heb je een link naar je kaartje?

6. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    marloes gewoon op mijn banner klikken dan kom je vanzelf bij mijn kaartje uit

7. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ik vind het logischer dat je ei CD15 is geweest, als CD13, wat FF aangeeft.

8. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Maar jullie denken dus dat ik wel een ei heb gehad en dat ff hem op de verkeerde dag zet?. Ik kan nu toch niet meer doen dan afwachten. Iig bedankt voor jullie mening en als er nog zijn die iets anders denken laat het me maar weten.

9. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    IK heb sommige maanden ook geen posi testen. Dat kan komen omdat je LH piek erg kort kan zijn, dus stel je test om 13.00, maar e piek is om 21.00 dan is hij ervoor redelijk donker en de dag erna ook, maar hoeft hij niet te knallen.
    Soms wil het helpen om rond je eisprong 2x per dag te testen.

Succes!

10. Hanuna79

Hanuna79 Fanatiek lid

10 nov 2009
    1.379
    0
    36
    Huisvrouw haha
    Spijkenisse
    Hoi minimuis

ik vind je ovutestjes van cd 9 & cd 10 wel donker in vergelijking met ervoor en erna ;)
    en er staat dat hij positief is op cd 13 tewijl ik haast geen streepje meer kan zien bij cd 12 :)
    of zie ik het verkeerd?

11. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    minimuis, zoals het er nu uitziet lijkt het op ei op dag 18..... alleen gezien je kaartje dan he.

Vind de ovutests niet posi.

12. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Ik vind de ovtesten ook niet positief. Ik had vorige maand een hele positieve op dag 3 van mijn cyclus en die knalde er echt vanaf. Ik beschouw deze ronde maar als mislukt heb er heel weinig vertrouwen in dat het nu wel gelukt zou zijn.

13. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    op dag 3??? Das wel heel vreemd.

Zal duimen dat het toch nog gelukt is deze ronde... Je temp is mooi hoog, nu nog zo houden.....

14. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Dankje de progesteron zorgt er voor dat hij zo stabiel blijft dat is wel te zien aan mijn kaartje van vorige maand. Ja dag 3 al een positieve zelfs de gyn bij geertgen stond :$ zo te kijken:D hij kon het niet geloven maar zei later ook dit heb ik nog nooit meegemaakt maar je lichaam reageer er goed op want je baarmoederslijm is wel 8mm. Maar helaas de testen waren allemaal negatief

Deel Deze Pagina