Ik moet het even kwijt, ik zit sinds 2 dagen op de fiets naar werk, en had nooit verwacht dat ik er zo veel energie van zou krijgen! normaal haat ik fietsen maar dit voelt heerlijk! klinkt overdreven maar ik voel het verschil nu al jeej go me! zo dat was het..sorry daarvoor
Lekker toch! Verandering in je doen en laten kan je idd meer energie geven, ik merk het ook nu ik mijn eetpatroon drastisch heb veranderd, voel me veel fitter en gezelliger!
Haha.. heerlijk toch? Volhouden. Ik vind het ook heerlijk om te fietsen. Als ik er eenmaal op zit. Maar poeh..als het regent dan baal ik wel hoor. Stomme regenpak weer aan enzo. Maar toch, als je dan eenmaal onderweg bent, valt het ook wel weer mee natuurlijk. Kwestie van wennen. Als het straks wat lichter is buiten zo in de ochtend, wil ik ook gaan lopen richting werk. Het is net aan drie kilometer, dus dat moet toch te doen zijn?
Goed zo!! Ik ga vanaf vandaag beginnen mn zoontje op de fiets naar school te brengen en te halen! (mits het droog is) Sinds ik een auto heb ben ik lui geworden en is me lichamelijk ook aan te zien Meer bewegen!
Ik heb het dus ook met de auto, ga gewoon ook boodschappen doen ermee, terwijl het best dichtbij is schandalig gewoon maar ik heb de smaak te pakken ind. Volhouden Ladies!!