Ik kwam van de week dit jurkje tegen wat ik erg leuk vind en eigenlijk wel wil hebben. http://www.kleertjes.com/mama-licious-jurk-zwangerschap-1009475367.html Uiteraard hadden ze alleen nog maar een 42 en dat is veels te groot! Ik kan hem alleen nergens anders vinden! Er zijn hier vast mensen die beter kunnen zoeken dan ik! Wie wil me helpen?
Goh, wat leuk! Ik zat te denken...tijdens mijn zwangerschap heb ik dit soort dingen gedragen met een lint eroverheen. zelf creatie zeg maar. ik heb verschillende kleuren linten (blauw,rose,groen,zwart,grijs,paars, geel,oranje,rood) en had daarbij een tshirt jurkje net als jouw voorbeeld. ook de wat langere hemdjes met een strik erboven. Stond harstikke leuk! Bij de action hebben ze voor rond de 4 euro deze lange tshirt jurkjes, allerlei kleuren. En de linten kun je gewoon halen op de markt of iets.
Hier heb je hem ook in jou maat: mama-licious positie jurk? Bestel nu bij wehkamp.nl Leuke jurk trouwens
Denk een s, anders m! Wat stom ik heb zelf de wehkamp 2 keer door gespit maar niet gevonden! Thnx dames, jullie zijn snel!
Sukke, heb je de jurk nog kunnen bestellen? Ik vind hem echt superleuk, zou je als je hem binnen hebt willen laten weten hoe hij zit, dan ga ik hem misschien ook bestellen! thnx
ik heb hem!! gevondennnn limango - De shopping community voor vrouwen en families moet je wel even aanmelden als je nog niet lid bent..... ik las straks dit topic, en later ging ik al mijn dagelijkse snuffel sites af en zie ik dit staan!!! met korting nog wel!
Fillis knit dress l/s Fillis knit dress Mamalicious, Met Muisjes zwangerschapsjurk Fillis knit I jurk zwangerschap