GRATIS Jongens babyspullen!

Discussion in 'Gratis en aanbiedingen' started by Snoopy82, Dec 17, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

Mar 23, 2009
    3,755
    0
    36
    Ik had tijdje terug een pakket neergezet die voor 10 euro Inc weg mocht.
    Heb vd week een kledingpakket en wat speelgoed gekregen van iemand op zp en wauw wat een mooie leuke kleding en leuk speelgoed en dat bigshoppers vol!!!

Nou dacht ik: ik wil ook voor de kerst iemand blij maken met leuke babyspullen die nog een ronde meekunnen en bied dit gratis aan. Of alleen de verzendkosten als je t niet kunt ophalen.graag voor een gezin die t niet breed heeft maar zijn baby nog wel wat extra's kan gebruiken.

Ik heb:

2 blauwe dekentjes
    3 slaapzakken mt 70
    Kleding variërend van met 50 tot 80 Inc rompers en sokken
    Slabbers, hydrofiele luiers en washandjes
    Blauw mandje Inc Mickey mouse bellenblaas, beker
    Kussensloopje
    Dekbedje nieuw Inc sloop
    En wie weet nog wat dingen die ik tegen kom....

Wie o wie kan ik blij maken voor de feestdagen met deze spullen? Wel gebruikt, maar kan een ronde mee, misschien 2 rondes sommige dingen.

Ik wil graag iemand blij maken, zoals iemand mij superslim heeft gemaakt! :) je mag ook pben als je dat liever hebt.

GRATIS :) wie o wie

2. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

Nov 30, 2009
    2,518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Weliswaar niet voor mijzelf, maar ik weet dat toen ik 2 weken geleden kerstversiering bij de voedselbank bracht dat daar een gezin was dat een jongen krijgt en het vrij moeilijk heeft (financieel dan) als je niemand anders vindt wil ik wel de verzendkosten betalen. Dan kan ik het langsbrengen.

Maar misschien kan je iemand anders nog bij maken op ZP :)

3. Marieken

Marieken Fanatiek lid

Jan 11, 2009
    3,278
    0
    0
    Kinderopvang en dierengeneeskunde
    arnhem
    wat lief snoopy en bonkie!!! dat is de echte kerst gedachte!!
    (ja hoor, daar komen de waterlanders hahaha)

4. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

Mar 23, 2009
    3,755
    0
    36
    Hey bonkie, heb nog een zak kleding uit schuur gevist vandaag en moet uitzoeken wat erin zit.

Omdat ik van de slaapzakken en dekens meerdere heb , heb ik besloten van alle spullen 2 of 3 pakketten te maken met dekentje en slaapzak en kleding per pakket... Kleding vanaf 50 tot ong mt 80

Je mag best een pakket nemen voor dat gezin als je zie nog weet te vinden ;) pb me maar

Marieken: ik kreeg laatst voor me boys ook superveel leuke kleding en dacht feestdagen en koude dan komen eraan, crisis maar baby's/ kindjes verdienen spulletjes. Dus gun anderen ook wat dingen in tijd van nood

5. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

Nov 30, 2009
    2,518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Ik hoorde het bij de voedselbank, dus zal eens informeren. :)

6. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

Mar 23, 2009
    3,755
    0
    36
    Is goed bonkie!

Ik heb nog een zak babykleding gevonden vanaf maat 50 en sommigen nog nieuw en rest zo goed als... Veel witte kleding ook dus kan ook voor meisjes wie o wie interesse? Denk dat ik zelfs meer dan 3 pakketten kan maken met alles ds zou 4 tot 5 mensen blij kunnen maken

7. Lady7

Lady7 Niet meer actief

in welke omgeving?

8. Blays

Blays Niet meer actief

Mijn mannetje zit nu in 68, wet niet of je daar een pakket van hebt van maatje 68 en groter? Je zou mij er echt super super blij mee maken! En mijn kleine prins ook, die kan wel eens wat extra's gebruiken.

9. Jazzlyn

Jazzlyn Niet meer actief

Kun je iets maken met maat 74 pakket? Eventueel 80? Wat dekentjes, overtrekjes etc zou ook niet verkeerd zijn:) Slabben, dingen van mickey mouse etc:) Wil je mij pmen ? als je nog hebt?

10. Jazzlyn

Jazzlyn Niet meer actief

Dekbedje kunnen we ook hard gebruiken eventueel :)

11. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

Mar 23, 2009
    3,755
    0
    36

Hey meid,

Ik heb zeker wel kleding maat 68 en 74 ! Als je me een pb stuurt houden we contact. Ik kan wel een leuk pakket samenstellen voor je prinsje :)

12. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

Mar 23, 2009
    3,755
    0
    36
    Hey meid,

Maat 74 heb ik wel wat dingen , maat 80 niet veel maar wel wat. Dekentje en 1x matras overtrek heb ik en 2 kussenslopen en idd een klein dekbedje met hoes nog nieuw. Je hebt pb...

13. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

Mar 23, 2009
    3,755
    0
    36
    Dames ik woon in t gooi in noord Holland, verzenden is geen probleem.
    Ik heb spullen , veel vraag nu naar dus wie t eerst betaald heeft voorrang hoop dat jullie t snappen :) want velen vragen naar dezelfde maten en ik heb meer babykleding dan de maten 74 en 80 dus onthou dat :)

Heb ook nog een opvouwbare speeltent en een mandje met een diadeem , allemaal testers van crèmes , een zilver make up tasje, en Mickey mouse bellenblaas en 2 x bekers, roze en blauw. En ik heb een rosé tuitbeker, 3 x avond eten bakjes met zuignap onderin deksel en lepeltje nieuw , roze en blauw ...

14. Blays

Blays Niet meer actief

Super! Ik PB je!

15. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

Mar 23, 2009
    3,755
    0
    36
    Al 1 pakketje weggegeven...

Alle meiden die mij pb hebben gestuurd, zouden jullie aub willen laten weten of jullie de spullen willen... Want er komen steeds meer pb's en wil wel mensen blij maken dus graag wel reactie :)

Wie de verzendkosten betaald krijgt spullen, vind t wel zo eerlijk.
    Wie kan ik nog blij maken? :)

16. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

Mar 23, 2009
    3,755
    0
    36
    Uppp

17. Wendyhuitink

Wendyhuitink Actief lid

Apr 12, 2012
    413
    0
    0
    Breda
    Geweldig gevoel hè snoepy ,
    Ik heb 2-3 eken gelden ook 2 dames blij gemaakt met een doos vol baby kleertjes van mijn zoontje !!! Ze waren zoo blij .. Ik vind dat dat moet kunnen!!

18. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

Mar 23, 2009
    3,755
    0
    36

Ik heb nu 2 pakketten klaarliggen voor Meiden en ze zijn al superslim zonder t ontvangen te hebben, wat een warm voldaan gevoel geeft t zeg! Een hele tijd terug ook voor 10 euro Inc vele meiden blijgemaakt. Ik ga blij t nieuwe jaar in :)

19. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

Mar 23, 2009
    3,755
    0
    36
    Meiden Ik kan enkelen nog blij maken! Ik kan nog 2 babypakketten maken met mt 50 tot 68 en 1 pakket mt 86/92.

En heb nog een tasje met testertjes, en een dekentje met hoes nieuw.
    Slabbetjes, kussensloop, dekentje, 1 slaapzak, hydrofiele luiers en washanden. Wie o wie?

20. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

Mar 23, 2009
    3,755
    0
    36
    Update/ wijziging.

Er is weer een pakket samengesteld dus vallen er paar spullen af.

Ik heb even alles uitgezocht en gesorteerd en ik heb nog weg te geven:

- 1 pakket maat 50 en 56 totaal 13 artikelen waarvan 9 nieuw en rest zo goed als.
    - 1 pakket maat 86/92 2x pyama, rompers lange mouw en korte, 1 shirtjes nieuw rood vor Sinterklaas, een sweater met capuchon.
    - 1 pakket maat 62 totaal 16 artikelen waarvan 6 nieuw en rest zo goed als .
    - 2x pakket maat 68, per pakket 10 à 11 kledingstukken.

Wie o wie kan en mag ik nog blij maken hiermee?
    En nog weg te geven slabbetjes, grijze dikke slaapzak mt 70, dames legingbroeken mt 36, tuniekje mt s en zilver tasje ins testertjes.

Pb bij interesse, ik ben ik want heb al 3 pakketten om meiden blij te maken ! :) wie volgt

Share This Page