Ik lees hier steeds over pendelen,kan iemand mij uitleggen wat dat is? Als ik het hier verkeerd plaats,dan alvast sorry,ik wist niet waar ik het moest plaatsen,en ik lees er hier en in het nod en zwangerworden forum steeds over.Daarom had ik het hier gevraagd.
Regels: http://www.zwangerschapspagina.nl/pendelen/340308-werkt-pendel-forum-wie-pendelen-op-zwangerschapspagina-nl.html
Ik heb je link bekeken,maar wordt er niet echt wijs uit.Zou je me even wat meer kunnen vertellen?Wat gebeurd er bv met het touwtje met voorwerp eraan?Hoe gaat het beantwoorden,en wat voor dingen zou je kunnen vragen?Heb er echt nog nooit van gehoord,en ben erg nieuwsgierig.Ik begrijp inmiddéls dat die maanden met jongen en meisje eronder,bij sommige leden,ook door het pendelen er staan?Hoe doe je dat?
Linksboven staat "gebruikersinstellingen" daar moet je naar toe gaan en dan aan de linkerkant staat "handtekening wijzigen". Hier kun je informatie zetten,bijvoorbeeld een code voor een banner,pendels of je cyclus bijhouden. (Banners kun je maken hier op de pagina helemaal boven aan de pagina bij "banners) Ook staat er "avatar" daar kun je een profiel foto uitzoeken of een leuk plaatje. Pendelen: Iedeen pendelt anders. Daarbij wil ik als eerste erbij vermelden dat niet iedereen dit GOED doet en het voor de "leuk" is dus ga nergens van uit! Iemand die goed kan pendelen doet dit in rust en reinheid. Een pendel is een stalen gewicht, ongeveer zo dik als een vulpen zo'n 3 cm lang,uitlopend in een punt (kogelpendel) . Door bepaalde energieen wordt er contact gezocht met hun intuïtie. Omdat bij het pendelen uitgegaan wordt van een vraag is het de bedoeling te achterhalen wat voor u de positieve uitslag (bijvoorbeeld "ja") en de negatieve uitslag (bijvoorbeeld "nee") zijn.
Volgens mij is een banner al gelukt nu,daarvoor al bedanktVoor dat pendelen zal ik even googlen,want begrijp er niet zoveel van.Ligt vast niet aan jou uitleg hoor.Heel erg bedankt voor je moeite.