Vorige week bij zalando nieuwe adidas originals besteld omdat mn huidige echt echt op zijn. Zelfde maat als anders besteld maar ze zijn te groot? Ze slippen gigantisch aan de achterkant, hoe strak ik ze ook doe. ik voel mn hak dus glijden. Ik had dikke sokken aan en ze moeten nog uitgelopen worden dus dan worden ze nog groter. Heel apart, mn huidige zijn van exact dezelfde maat, 2 jaar oud en flink uitgelopen en hier slip ik zelfs met hak niet uit. Dus, maar een maat kleiner besteld. die zitten goed. Maar ook hier voel ik mn hak aan de achterkant slippen/glijden... Nog meer die dit is opgevallen of ligt het aan mij?
Ik heb pas nog twee paar Adidas besteld in 2 verschillende maten. Maar die zaten eigenlijk allebei goed. Dus misschien dat het gewoon per model verschilt? Ik vond het in elk geval wel raar.
Ik dacht dat het misschien kwam omdat er male ipv female in de schoenen staat. Maar zie nu dat in mn oude schoenen ook male staat en die zaten goed.. Wel apart dat je op dames afdeling sneakers besteld maar de mannenversie krijgt... Of zouden ze geen vrouwenversie can die schoenen hebben?
Ik heb er geen last van gehad. Wel was er verschil de 1e die ik 3 jr geleden bestelde waren van stof binnen En deze van leer....
Hier draag ik maat 39 meestal, Adidas superstar maat 39 1/3 en volgens mij zijn de maten van de gewone originals net iets kleiner (of groter, weet het niet zo goed meer)