hey dames ik weet dat jullie waarschijnlijk de vraag op deze manier niet zullen beantwoorden maar zou iedereen voor mij nog eens een keer willen pendelen ben erg onzeker op dit moment steken gehad van een beginnende ongesteldheid maar ben nog niet ongesteld
bij mij geeft die aan nu zwanger van een jongen! maar ik ben een beginner he dus kan het ook fout hebben succes
mijn pendel geeft dus ook aan nu zwanger van een jongen maar wil eens kijken of er nog meerdere zijn die dezelfde pendel hebben
Zou ik misschien zo brutaal mogen zijn om te vragen of jullie voor mij ook willen pendelen of ik nu misschien zwanger ben? Heb drie pendels voor november en morgen is m'n NOD. Ben nu al bijna 1.5 jaar bezig en door de pendels heb ik nu toch een beetje hoop gekregen dat het nu misschien raak is. Als jullie het willen doen, dan stuur ik in een privébericht wel m'n gegevens. Als jullie het niet willen doen, dan begrijp ik dat ook want het is buiten de normale pendeltijd om. Ik hoor het wel!
@Lennyt: wel heel spannend voor jou zeg! Twee pendels die nu dus zeggen dat je zwanger bent. Wanneer ga je testen?
ik denk dak helemaal niet meer ga testen en gewoon afwacht heb vanmorgen getest met predictor 4 dagen voor nod test maar hij was negatief heb er totaaal geen vertrouwen meer in voel van alles en weet niet waar het vanaf komt en ik ben nog niet ongesteld heb nog 3 dagen tot mijn nod
@Lennyt: is dit je eerste ronde? Het kan zijn dat je gewoon te vroeg was met testen of je maakt jezelf gek. Vooral dat laatste heb ik inmiddels heel veel ervaring mee! Je kan idd beter nog een paar dagen wachten en zien of je ongi komt en als ie niet komt dan dit weekend weer eens testen. Maarre....zou je voor mij willen pendelen om te kijken of ik nu zwanger ben? Als je niet wilt dan gewoon eerlijk zeggen hoor, heb er alle begrip voor want je krijgt zoveel verzoekjes zoals deze. Ga iig voor je duimen!