Heerlijk dat jullie met pasen een mini vakantie hebben gekregen! Hopelijk komt er snel een geschikte woning voor jullie vrij en kunnen jullie aan een nieuw leven beginnen. Dikke knuffel!
Volgende week sta ik met interview én (vreselijke!!) foto in de krant! Hoe we het ervaren hier en over onze zoektocht naar een huis...brrrrr doodeng,maar we hopen dat het helpt!
Ik ook,heb er buikpijn van ... mijn ex-schoonfam gaat dit niet leuk vinden (heb absoluut met geen woord over ex gerept hoor) Je staat toch met je hele hebben en houden in de krant,anderzijds,de vorige bewoners kwamen zo wel aan een huis hier,dus laten we hopen dat het iets bij mag dragen.
Spannend hoor, wanneer precies. Hopelijk geeft dit dan net het zetje in de goede richting! Hoe is het met je meiden?
As di of do komt het in onze huis aan huis krant. Met de meiden gaat het redelijk,afgelopen weekend heeft hen wel goed gedaan,bedankt voor het vragen!
Voornamen van mijn dochters weet ze wel,maar dat vind ik niet zo erg,andere namen worden niet genoemd..die foto overleef ik wel hoor.
Jeetje jij hebt het op dit moment ook niet erg makkelijk, lees ik. Heel veel sterkte meis en laten we hopen dat het artikel in de krant helpt.
Hee meis, hopelijk heb je mijn kaart al ontvangen. En ik hoop nog van harte dat het jullie mag helpen, dat interview!!! Sterkte!
Senais..ik denk nog niet ontvangen,sorry maar evengoed erg bedankt hoor! Ja hier is het interview,ik sta vreselijk op de foto..kijk daar maar even doorheen. Er staat dat ik bij een vriendin gewoond heb,maar dat klopt niet,ik heb er 2 nachten geslapen. Leger:
Nou meid je hoeft je niet te schamen voor die foto hoor. Je ziet er goed uit!! Maar ik denk dat de meeste zichzelf niet leuk op foto's vinden. Als ik tijd heb lees ik het hele stuk. Edit: Gedaan! Gelukkig val je buiten die regeling van 6 weken anders had je al weg moeten zijn Dikke knuf!
niks mis met de foto! Dank voor het delen, lijkt me niet makkelijk voor je om over je dochtertjes te praten.(en eet ze al een week niet? wat verdrietig..) Ik hoop op een goed vervolg!